כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אבו חדיר ל'בחדרי': "הבל הבלים אמר קהלת"

חוסיין אבו חדיר - אביו של מוחמד, אומר בבכי ל'בחדרי חרדים': "הכל הבל, מוחמד לא יחזור למרות גזר הדין - אפנה לבית משפט שיהרסו את בית הרוצח"

חוסיין אבו חדיר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חוסיין אבו חדיר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

אביו של הנער הערבי שנרצח מרוצה מגזר הדין אבל לא מאושר: "אני מאושר ומסופק מגזר הדין שנתן בית המשפט, אבל מוחמד לא יחזור", הוא אומר הערב (ג), ל'בחדרי חרדים'.

חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד אבו חדיר שנרצח על ידי יוסף בן דוד, אומר בבכי הערב ל'בחדרי חרדים': "אני מאושר ומסופק מגזר הדין שנתן בית המשפט, אבל מוחמד לא יחזור.

"מה שיתנו לרוצח לא יעזור לי כלום. אני בטוח שאלוקים ימצה עמו את הדין בצורה קשה. החיים שלנו הבל הבלים. ו"הבל הבלים אמר קוהלת הכל הבל". עם הרוצח הזה אני כל לילה חולם. איך יוסף שרף אותו.

"נמאס לי מכל העולם - המצב הנפשי של המשפחה קשה מאוד מאוד. בכל דיון שהתקיים בעניינו של רוצח בני הייתי. נוכחתי ב-37 דיונים שכבר היו עד כה. וגם היום הייתי.

"אם ערבי היה שורף אותו היו עושים גזר דין מיוחד והורסים לו הבית ישר ולוקחים בני משפחה למעצר, ואילו יהודי? תראה מה נותנים לו. לא הורסים לו את הבית ולא כלום, אני מפחד שנשיא המדינה רובי רבלין עוד יתן לו חנינה. יש לי תחושות כאלה ולכן פניתי לעו"ד, שיפעל לאי מתן חנינה.

"מחר אני הולך למשרד הפנים לבקש שיהרסו לו את הבית וישללו ליוסף את האזרחות. אני נגד כל הטרור האחרון, אני בעד דו קיום בין יהודים לערבים", הוא מסיים.

בית משפט המחוזי בירושלים גזר מאסר עולם ו-20 שנים נוספות על יוסף בן דוד רוצחו של מוחמד אבו חדיר. בנוסף, הטיל השופט על בן דוד לשלם לבני משפחתו של הנער מוחמד אבו חדיר תשלום פיצויים.

מוקדם יותר בן דוד התנצל לראשונה בפני המשפחה: "אני מתנצל על מה שהיה. בעבר עבדתי בזק"א ואספתי גופות יהודים וערבים. תמיד קידשתי את צלם האנוש ואת כבוד המת". בן דוד, התנדב באגף הדוברות של זק"א.

עוד הוסיף "אני מבקש סליחה מהמשפחה כל על מה שאירע. זה לא היה תחת שליטתי. יש לי רקע פסיכיאטרי. זה לא האופי שלי ואני לא בן אדם כזה".

צפו בשחזור רצח אבו חדיר: "הוא בער כולו". באדיבות עוץ 10

עו"ד אשר אוחיון, פרקליטו של בן דוד אמר הערב ל'בחדרי חרדים': "מצבו הנפשי של יוסף בן דוד בכי רע מאוד. אנו נערער על גזר הדין לא נעשה כאן משפט צדק ביכלל. דיברתי איתו לאחר פסק הדין יוסף קיבל את גזר הדין קשה מאוד מאוד".

רצח מוחמד אבו חדיר קהלת יהודים וערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד