כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

טד קרוז הובס באינדיאנה ופרש מהמירוץ לנשיאות

דונלד טראמפ ניצח בבחירות למירוץ לנשיאות במפלגה הרפוביקנית שנערכו באינדיאנה • טד קרוז שרץ מולו, הודיע על פרישה מהמרוץ • טראמפ שהבטיח את נצחונו הכריז: "זהו ניצחון ענק. אנו ננצח בנובמבר בגדול"

טד קרוז הובס באינדיאנה ופרש מהמירוץ לנשיאות

דרמה במירוץ לנשיאות: דונלד טראמפ ניצח הלילה (ד') בבחירות שנערכו באינדיאנה. בעקבות הניצחון הודיע טד קרוז - שרץ מולו והובס - על פרישה מהמרוץ. ג'ון קייסיק נותר מועמד יחיד נגד טראמפ, אך סיכויי זכייתו אפסיים.

קרוז קיבל 37% מהקולות בעוד טראמפ קיבל 53%. המועמד הרפובליקני ג'ון קייסיק, קיבל רק 8% מהקולות.

בנאום הנצחון שלו אמר טראמפ: "זהו ניצחון ענק. נעשה את אמריקה גדולה שוב. אנחנו ננצח בנובמבר וננצח בגדול. לא צפיתי את זה שקרוז יפרוש. הוא עשה מעשה אמיץ. היה חתיכת מתחרה. הוא איש חכם, בחור קשוח. צפוי לו עתיד מדהים".

קרוז עצמו אמר בנאום הפרישה: "אני משעה את הקמפיין, אבל לא משעה את המאבק לחירות. תודה לכל אחד מכם שנלחם כדי להציל את האומה שלנו, אני מודה לכם מקרב לב".

עתה יש לטראמפ 1,007 צירים, מתוך 1,237 להם הוא זקוק, כדי להבטיח את מועמדותו לנשיאות במפלגה הרפובליקנית. קרוז צבר 546 צירים, וקייסיק 153.

תוך כך, סקר ראשון חוזה לטראמפ ניצחון בבחירות הכלליות, במידה ויתחרה מול הילרי קלינטון. הסקר של מכון הסקרים ראסמוסון, חוזה ניצחון לטראמפ בפער של שלושה אחוזים. , ,
טד קרוז ארהב בחירות לנשיאות דונלד טראמפ פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד