י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בניגוד למתחרות - דובק לא תעלה את מחירי הסיגריות

לאחר שדאגה לסיגריות כשרות לפסח, דובק גן מודיעה כי החליטה שלא להעלות את מחירי הסיגריות אותן היא מייצרת ומשווקת, בניגוד להחלטת המתחרות שהעלו מחירים

בניגוד למתחרות - דובק לא תעלה את מחירי הסיגריות

רוי גהל, יו״ר ומנכ״ל חברת דובק: "בניגוד למתחרינו בשוק, אנו ערים ליוקר המחייה בישראל ולפיכך החלטנו שלא להעלות את מחירי הסיגריות". בדובק הוחלט שלא להעלות גם את מחירו של המותג המוביל של טבק לגלגול, BALI SHAG

לאחר שדאגה לסיגריות כשרות לפסח עבור המעשנים הרבים, שמחה דובק להודיע כי החליטה שלא להעלות את מחירי הסיגריות אותן היא מייצרת ומשווקת, זאת בניגוד להחלטת המתחרות שהודיעו על העלאת מחירים.

רוי גהל, יו״ר מנכ"ל חברת דובק: "בניגוד למתחרינו בשוק, אנו ערים ליוקר המחייה השורר בישראל ולפיכך החלטנו שלא להעלות את מחירי הסיגריות. דובק היא חברה ישראלית שמוצריה מיועדים בראש ובראשונה לשוק המקומי בישראל. שיקולנו בבואנו להעלות מחיר אינו מבוסס על ניתוח דוחות כספיים עולמיים אלא על המצב בשוק בישראל. בשוק הצרכני של היום אין מקום להעלות מחירים בישראל למטרת הגדלת רווח, כאשר אין גורמים חיצוניים כגון עליית מס או התייקרות חומרי גלם המחייבים זאת". עוד הוסיף גהל: "אנו מחוייבים לאיכות ולנגישות של מוצרינו ומאמינים שאי העלאת מחירים תביא לחיזוק התעשייה המקומית".

בנוסף החולט בדובק, שלא להעלות את מחיר המותג BALI SHAG שהינו הטבק לגלגול המוביל בישראל ומהווה כ-50 אחוזים מנתח השוק.

חברת דובק מייצרת ומשווקת בין היתר את סיגריות נובלס הפופולארית מאוד בעיקר בקרב חיילים, טיים, גולף GOLF blue ROYAL NYC Highway וכן את אירופה, מונטנה, מוסטנג,נלסון, שרתון, ברודווי ו-no.9.

מחיר מומלץ לצרכן בש"ח

גולף 27
מונטנה 27
טיים, ברודווי, שרתון, אמריקן בלו, נלסון, אירופה 26
נובלס 26
מוסטנג 22
רויאל 21
Highway 22


סיגריות מחיר צרכנות תעשייה איכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד