י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לראשונה: נתניהו מדווח על הניסיון להרחיב את הממשלה

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה למגעים להרחבת הקואליציה, ועקץ את הרצוג וליברמן - "יש אחד שלא יכול, ואחד שלא רוצה"

אחד שלא יכול, נתניהו והרצוג. צילום: נתי שוחט, פלאש90
אחד שלא יכול, נתניהו והרצוג. צילום: נתי שוחט, פלאש90

לראשונה - ראש הממשלה בנימין נתניהו מאשר היום (ד') כי נערכו מגעים בין הליכוד ליו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג על הצטרפותו לממשלה, אך החקירה בעינינו של הרצוג עצרה את המגעים בין המפלגות.

בישיבת שרי הליכוד שנערכה הבוקר טרם ישיבת הממשלה, נשאל ראש הממשלה נתניהו האם נערכו מגעים עם הרצוג על הצטרפות לממשלה, והשיב כי היו מגעים מתקדמים אך לא הושגו הבנות. נתניהו הסביר ש"יש אחד שלא יכול להצטרף" כשכוונתו להרצוג, ו"יש אחד שלא רוצה" והתכוון לאביגדור ליברמן.

אמש התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לדיווחים על הרחבת הממשלה בראיון לקול חי, ואמר כי "אני בעד הרחבת הממשלה, כל מפלגה בקואליציה תשלם מחיר פרסונאלי למען הרחבת הממשלה".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר בשיחה עם הפרשן הפוליטי אבי בלום כי "אנחנו עומדים על המשמר אבל שוב מתברר לנו שהאויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי. בכל מה שנוגע לצירוף העבודה לממשלה אנחנו לגמרי בעד.

"הקשר שלנו עם הרצוג מצוין. אנו סומכים עליו יותר מאשר על בנט, והרצוג סומך עלינו יותר מאשר על נתניהו. גם נתניהו יודע שמבחינתנו עדיפה ממשלת אחדות עם העבודה על ממשלה צרה עם הבית היהודי".
ראש הממשלה נתניהו הרצוג הרחבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד