י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האחים החדשים: ליצמן ובנט מפרגנים זה לזה

שרי הבריאות והחינוך התראיינו יחד ל'בקהילה', פרגנו אחד לשני ולא שכחו להודות גם לסגן השר ח"כ מאיר פרוש

ליצמן ובנט
ליצמן ובנט

ראיון משותף של יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט ואיש 'אגודת ישראל' שר הבריאות יעקב ליצמן - חושף את הברית החדשה של שר החינוך עם הציבור החרדי.

בראיון שקיימו השניים עם העיתון 'בקהילה', חשף ליצמן: "בנט הוא בן ברית שלי ושל הציבור החרדי. הוא שותף מלא עם אוזן קשבת לכל הצרכים של הציבור החרדי". גם שר החינוך לא נשאר אדיש במהלך הראיון והכריז: "ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שהיה לנו".

ליצמן סגר חשבון בראיון עם יו"ר יש עתיד והצהיר "לא אסלח ללפיד לעולם". לדבריו, "לפיד הוביל מהלך שפגע קשות בציבור החרדי. הוא פגע בישיבות, קיצץ בתקציביהן, הוא פגע ברשתות החינוך החרדיות, גזר גזירות קשות והצר את רגלינו. הוא היה זה שהוביל, הוא היה זה שיזם, והוא בלבד. הליכוד ואחרים לא היו אלה שהובילו את זה".

במהלך הראיון נשאל בנט על המאבק הקשה בנושא המחוז החרדי במשרד החינוך, שנראה שהחשדנות כלפיו נעלמה, והשיב: "אני מוביל במשרד החינוך יחד עם סגן השר הרב מאיר פרוש מדיניות שתסייע ותעזור למוסדות החינוך החרדיים שווה בשווה עם כלל מערכת החינוך במדינה. למרות מה שקרה סביב המחוז החרדי אני לא חושב שקיימת היום חשדנות. היום כבר מרגישים שמשרד החינוך אינו פועל כדי להתערב בחינוך החרדי או לפגוע בו, אלא רק כדי לסייע ולאפשר לו לקבל את מה שהוא זקוק לו וזאת בשווה לכלל המגזרים".

ליצמן: "שיתוף הפעולה שלי עם השר בנט הוא מושלם ולטובת הציבור החרדי. אני מגלה בו אוזן קשבת לצרכי הציבור, סיירתי איתו במספר מקומות ומוסדות ואנו רואים עין בעין את חשיבות קידום צרכי הציבור החרדי בתחומים רבים ובראשם מערכת החינוך החרדית, יחד ובשיתוף פעולה הדוק עם סגן השר ידידי הרב מאיר פרוש".

ליצמן נשאל לאור הידידות החדשה והמופלאה, האם שר החינוך יתקבל בברכה גם במוסדות חרדים, בבתי ספר ובתלמודי תורה?

"ללא ספק, היום אנו יודעים שיש לנו שר חינוך מצוין, שיש לו אוזן קשבת לכל צורכי החינוך החרדי, שדלתו פתוחה לפני המוסדות החרדים. הוא יתקבל בברכה".
ראיון משותף יעקב ליצמן נפתלי בנט בקהילה משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד