כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אביו של העריק ביפו: "גם אם ייכנס עוד 3 פעמים לכלא זה לא יעניין אותו"

בהפגנה שנערכה מול בית המשפט הצבאי ביפו, נאם אביו של העריק החרדי מדם ליבו - האזינו

ההפגנות אמש על העריק שנעצר
ההפגנות אמש על העריק שנעצר

אביו של האסיר משה חזן תלמיד ישיבת 'שערי תבונה' באלעד שנעצר אתמול (ד') על עריקות, בעת שנפש באילת, נשא נדברים מחוץ לבית המשפט הצבאי ביפו בהפגנת 'הפלג הירושלמי' בתמיכה ב"אסיר עולם התורה" ובבני משפחתו.

"צריכים לדעת כי כל מה שעושה הקדוש ברוך הכל לטובה, בורא עולם בחר בבחור הזה בני משה כדי לתת כוח לעם ישראל לעשות קידוש השם, בזכותו יהיה קידוש השם גדול."

"ובעזרת השם יבינו כל אלו עמי הארץ שלא לומדים תורה שאין שום דרך אחרת, רק ללכת עם השם יתברך כי זו האמת. עוד יגיע יום שכל עם ישראל יחזרו בתשובה ויהיו אחים זה לזה".

"ברור שהבן שלי משה הוא מאוד חזק, הוא לא ייפול ולא יצליחו נגדו וחבל להם על הזמן. הוא ימשיך לא להתייצב וגם אם ייכנס עוד שלוש פעמים לכלא זה לא יעניין אותו, כי זו האמת. גם אם יגזרו עליו כלא לשלוש שנים וגם לארבע, לא יצליחו נגדו".

ההקלטה של האבא. באדיבות 'קו ההגנה'


"תוציאו אותו, תשחררו אותו, ומספיק להתעסק עם הדתיים. תנו לו ללמוד תורה, כי אם אין תורה בעולם, העולם ייחרב. די להיות עם הארץ, תשבו גם אתם ותלמדו תורה, אין תכלית רק בלישון ולאכול. וגם אם אתם לא מסוגלים ללמוד לכל הפחות תנו לאלו שרוצים ללמוד את תורת השם לעשות את זה בלי להפריע להם, וזה יעמוד לכם לזכות, שאיפשרתם ללומדי התורה ללמוד".

לאחר שסיים האב את דבריו הנרגשים ליוו אותו הנוכחים בשירת ׳והיא שעמדה שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו".

כזכור, אתמול נעצר תלמיד הישיבה על ידי המשטרה והועבר לצה"ל, לטענת משפחתו - במהלך טיול משפחתי באיזור ים המלח. משה חזן, בן ה- 22, תלמיד ישיבת 'שערי תבונה' באלעד, דרוש זה זמן רב לצה"ל היות והוא לא התייצב למרות זימונים רבים שנשלחו לביתו, אך הוא התעלם מהם בעקבות הוראת רבותיו שאסרו להתייצב כלל.

בעקבות מעצרו נערכו הפגנות וחסימות כבישים ברחבי הארץ בהוראת הגר"ש אויערבך.
משה חזן בית כלא יפו עריק הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד