כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אסיר עולם התורה? "ניסה להיכנס למועדון באילת, ללא כיפה וציצית"

ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הצעיר שנעצר אתמול לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס, ועורר הפגנות מחאה סוערות ברחבי הארץ - הוא אינו כפי כפי שמציגים אותו סובביו • "לבוש כבליין לכל דבר"

הפגנת הפלג הירושלמי אמש לשחרור הבחור
הפגנת הפלג הירושלמי אמש לשחרור הבחור

אסיר עולם התורה שנעצר אתמול (ד') לפנות בוקר לאחר שלא התייצב בצה"ל, ובגין מעצרו הורה הגר"ש אוירבך לצאת ולהפגין ברחבי הערים החרדיות - נעצר באילת כשהוא ללא כיפה וציצית, לאחר ריב עם נהג מונית, כך עולה מדיווח המשטרה.

בלילה שבין שני לשלישי, שעה לאחר חצות הלילה, התקבל דיווח מנהג מונית מאילת כי חבורת צעירים מסרבת לשלם לו את מלוא דמי הנסיעה, מברור שערך השוטר שהגיע למקום התברר, שחבורת צעירים נסעו ממועדון ה"קריזי אלפנט" באילת, אל מתחם הפאבים במרכז התיירות וסרבו לשלם חמשה שקלים לנהג המונית.

השוטר שערך ברור בין הצדדים ביקש מנהג המונית לגשת לתחנה ולהגיש תלונה, וכל הצדדים עזבו את המקום. בהמשך, חזר השוטר למשרדי התחנה שם גילה כי אחד הבליינים שהיה ללא כיפה וציצית משתמט משירות סדיר, השוטר יצר קשר עם החשוד ביקש להיפגש עמו, אז הגיע החשוד ממרכז התיירות ונעצר.

בתחנה, לאחר שיחה עם השוטרים, סיפר הבחור שהוא חרדי (על אף שלא היה בו כל סממן דתי) ואמר לשוטר "אתה התיקון שלי". 'תלמיד הישיבה' הועבר לידי המשטרה הצבאית ואלה העבירו אותו לכלא 4.

צילום: איציק מן, פיני גנץ וחיים ויסמן

אתמול (ד') נערכו הפגנות סוערות בירושלים, בני ברק, צומת שילת ועוד, בעקבות מעצרו. על פי חבריו, הוא יצא עם בני משפחתו לים המלח לנפוש ומשם המשיך לאילת, והוא נמנה מבכירי הישיבה בה למד.
משה חזן אסיר עולם התורה הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד