י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השקר הגס והמתועב של יאיר גולן על השואה

עו"ד יצחק שיינפלד מבכה את תופעת הפטפטת שפוקדת את בכירי ארצנו, המנסים להחניף לשמאל ולתקשורת בכל מחיר - מבלי לשקלל את הנזק

השקר הגס והמתועב של יאיר גולן על השואה

הפטפטת היא 'אם כל חטאת' בישראל, לדורותיה. הסצנריו-מתחיל כך: אמר או לא אמר? בעידן הוויזואלי שהכל מוסרט ומתועד. בודקים, ואזי מתברר שאמר. קו ההגנה השני טוען מיד - 'אמר, אך לא התכוון'. קו ההגנה השלישי הוא: התכוון, אך לא התכוון להתכוון...

סגן הרמטכ״ל יאיר גולן. תגלגלו את השם על לשונכם, תתרגלו! כך הוא ייזכר לעד, רמטכ״ל הוא כבר לא יהיה. את הקריירה האישית הוא חיסל במחי-פה. אולי הוא לוחם מהולל, חכם הוא לא. אי-תרבות הפטפטת אוכלת כל חלקה טובה בישראל. גם אלו שמתכוונים לטוב, וודאי לא מתכוונים להרע, לא מודעים לשימוש הנלוז שנעשה ב'אמירות' שלהם, גם כשלא התכוונו. בכדי לנגח את בסיס קיומנו והימצאותנו במרחב. ״אבן אחת שזרק טיפש לבאר - 1000 חכמים לא יוציאו״.

אלוף יאיר-גולן, סגן הרמטכ״ל, לא טיפש. הינו חייל עז-נפש שחירף נפשו למען מדינת ישראל ואזרחיה. לוחם מהולל, מנהלן מצוין, הוא לא הגיע לתפקידו הרם בגלל עודף בטלנות וחוסר כשרונות וכישורים. ללא ספק ״מלח הארץ״, פשוטו כמשמעו. איש טוב. היסטוריה, הוא לא יודע, הבנת הנקרא היא לא הצד החזק שלו, אבחנתו, ראייתו והבנתו החזותית את מאורעות ואירועי העבר לאור המציאות העכשווית וניתוחם הלכה למעשה גרועים. הציון נכשל.

יאיר גולן.
לא פרחחים ביצעו את ״ליל הבדולח״ בגרמניה הנאצית! זו הייתה מדיניות ממשלתית. לא שוליים, רצחו, טבחו והרגו את משפחתי בפולין. היו אלו שלוחי ונציגי הממשלה והשלטון. נוער האס-אס לא היה שולי שוליים של נוער שהתחבא בגבעות! הוא היה תנועת-נוער מרכזית,לגיטימית, סמי-ממשלתית.

לא שחס ושלום אני מטיל דופי או עוולה בבני הנוער המכונים ״נוער-הגבעות״. מרביתם ככולם אוהבי עם-ישראל, תורת ישראל, ארץ ישראל. מוכנים לחרף ולהקריב חייהם עבור הארץ ויושביה. נוטשים בתים חמים ומפנקים, בשביל להגשים אידיאולוגיה. פעם קראו להם ״חלוצים״. הם שהפריחו את השממה, ייבשו את הביצות וסללו את הכבישים.

נכון. כשאתה הריבון, הממשלה דמוקרטית ונבחרת. ההכרעה לא נעשית ב״חלוציות״ ובהגשמה אישית. השתנו העיתים והתקופות. אך להפוך נוער נפלא שכזה ל״כאילו״...

כבן למשפחה שרובה נכחדה על ידי הנאצים הארורים, לי אפילו אין את האומץ להוציא את הכינוי מהפה! זו לא זילות השואה הנוראה וגימודה. זה שקר גס ומתועב. זו אי הבנת המציאות, שמוכיחה על חוסר יכולת ניתוח והבנה של ערכים ועקרונות. היסחפות קשה ורצון בלתי נשלט, לזכיה בכותרות. בכדי לרצות את השוליים של העם, את אלו ששולטים במדיה. זה איבוד יכולת ניווט עצמאית, שמעוררת דאגה, באם אחריות תוטל על כתפיה.

״צא ולמד״ מה קלקל האלוף יאיר-גולן. ראה את המטעמים שעושים שונאי ישראל ומוציאי דיבתה המקצועיים מדבריו הבלתי אחראים. האם לכך נתכוון? בטוח שלא. זו לא הייתה פליטת-פה בלתי נשלטת, פחז נעורים, חוסר ניסיון. זה היה נאום שהוכן ולוטש על ידי הנואם עצמו. גם ברום מעמדו ותפקידו, כותב נאומים עוד אין לו! הוא ידע מה הוא מתכוון לומר, ואמר. הוא רק ״לא הבין״ את הנזק האדיר שגרם. לאור התגובות במערכת, בטוח שהוא גם ״מתחרט״. פטפטת כבר אמרנו?

האלוף יאיר-גולן סגן הרמטכ״ל, אינו הבעיה. הוא רק הסימפטום לתרבות הפטפטת הישראלית והרצון לקרוץ למובילי דעת-הקהל השולטים במדיה ובתקשורת בישראל של שלטון ימין. הוא לא הראשון ולצערנו גם לא האחרון.

חוקרים יצטרכו פעם לחקור, כיצד ייתכן שעם שרובו המוחלט ימני, מצמיח תמיד מנהיגים שנוטים שמאלה. מה, מתי, ולמה נגרמת הנטייה? מחקר מעניין ומרתק. האם באמת אי אפשר להתקדם בארץ באם לא קורצים ומגלים נטיות ״שמאלה״? האם באמת תמיד דברים שרואים משם, לא רואים כאן ועכשיו? רק שר ההיסטוריה ישפוט ויידע לאבחן.

כשחז״ל אמרו: ״מילה בסלע שתיקה בתרי״ זו לא סיסמה! זו מציאות. עוד לא נולדה ה״מילה״ שאפשר להחזירה לחלל הפה אחרי שנאמרה. הנה, סגן-הרמטכ״ל יאיר גולן נכשל במילה שכבר אי אפשר לתקן. כך הוא יישאר עד 120 ובזיכרונות שאחרי.
יצחק שיינפלד יאיר גולן סגן רמטכל נאצים התבטאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד