כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מכבי מציגה: שינוי מבורך במערך הרפואה בירושלים

מנכ"ל מכבי מר רן סער ערך סיור מקיף במרכזים הרפואיים החדשים של מכבי שנפתחו בשנה האחרונה • לפי נתוני הביטוח לאומי - מעל 5000 חברים חדשים הצטרפו למכבי מתחילת 2016 במחוז ירושלים והשפלה

מכבי מציגה: שינוי מבורך במערך הרפואה בירושלים

השינוי האדיר במערכת הבריאות בירושלים ניכר בכל רחבי העיר כאשר האחראית על המהפך היא מכבי שירותי בריאות שפתחה בשנה האחרונה חמישה מרכזים רפואיים חדשים שנותנים מענה רפואי מקצועי ואיכותי בכל רחבי העיר. בעקבות פעילות מאסיבית זו, הגיע מנכ"ל מכבי לסיור מיוחד ומקיף במרכזים הרפואיים במרחב ירושלים, מלווה בחברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה וההשקעה למען כלל חברי מכבי בעיר. את הסיור הובילו ראש מחוז ירושלים והשפלה, מר גידי לשץ, ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר.

בפתח הסיור הציג ראש המחוז בפני מנכ"ל מכבי וחברי ההנהלה את תוצאות פעילות מכבי במחוז ירושלים רבתי. ראש המחוז נתן סקירה על ההתפתחות המאסיבית של מכבי בירושלים, על המרכזים החדשים שנפתחו בשנה האחרונה, ועל אלפי החברים שהצטרפו במעברים של שנת 2016, כאשר לפי נתוני הביטוח הלאומי, הצטרפו אלפי חברים חדשים למכבי בירושלים.

ראש המחוז ציין כי מכבי השקיעה הרבה מאד במהלך השנה האחרונה, בין השאר רכשה מכבי מכשירי אולטרסאונד בשווי של מאות אלפי שקלים על מנת להתאים את רפואת הנשים לצרכי המגזר החרדי ולרוח התרבות של חברי מכבי, וכך בכל אחד מתחומי הבריאות השונים.

ראש המחוז הדגיש כי "בהמשך להבטחתי על פתיחת 5 מרכזים רפואיים, נפתחו בחודשים האחרונים ברמות וברמת שלמה, ברוממה ובהר חומה ובס"ד במהלך החודשיים הקרובים יפתח המרכז הרפואי בארנונה". מר לשץ הביע שביעות רצון רבה מנתוני המעבר האחרון והוסיף כי "המגזר החרדי רוחש אמון רב בארגון שנותן לו את השירות הטוב והמקצועי ביותר תוך התאמה מושלמת לאורח חייו".

הסיור החל במרכז הרפואי החדש בשכונת רמת שלמה, את פני המשלחת קיבלו מנהלת המרחב הגב' אסנת דמרי, מנהל המרכז הרפואי ר' נתי בקר ולצידו ר' שמעון גולובנציץ ור' יהושע לוי מתאמי קשרי הקהילה בשכונה, ואיש החסד מראשי הקהילה ברמת שלמה הרב משה גרשוני. ראש המחוז מר לשץ סקר בפני המנכ"ל את המרכז החדש ואת השירותים הרפואיים השונים הניתנים בו ואת התאמתם לאורח החיים של התושבים. מנכ"ל מכבי שמע על שביעות רצון וקורת רוח בשכונת רמת שלמה בעקבות פתיחתו של המרכז הרפואי החדש, כאשר מאות מתושבי השכונה כבר הצטרפו למכבי שירותי בריאות.

מכאן עברו מנכ"ל מכבי וחברי ההנהלה אל המרכז הרפואי החדש בפנינת חמד שבשכונת רוממה הצמודה לקרית בעלזא בירושלים, שם קיבלו את פני המנכ"ל ופמלייתו מנהל המרחב מר טל בר אוריון, מנהל המרכז הרפואי הרב בן ציון וובר, ומתאם קשרי הקהילה בשכונה הרב אהרן לוי. גם במרכז הזה נחשפו לעוצמה אדירה של שירותי רפואה. מנכ"ל מכבי וחברי ההנהלה ציינו כי מדובר באחד הסניפים המדוגמים ביותר של מכבי בירושלים, וניכרת ההשקעה הרבה בכל פרט ופרט. מנהל המרחב מר טל בר אוריון, הציג בפני המשתתפים את שתי הקומות של המרכז החדש, כמו כן הציג את המרכז לבריאות האישה, מרכז להתפתחות הילד, מכון הפיזיותרפיה והמעבדה. מנהל המרחב סקר בפני המשתתפים את פתיחת המרכז הרפואי והדגיש כי המרכז החדש נבנה בהתאמה מלאה לאורח חיי הקהילה החרדית בעצה אחת עם רבני הקהילה.

הסיור הסתיים במרכז הרפואי החדש בשכונת הר חומה המשרת את תושביה החרדיים והדתיים של השכונה, המרכז החדש בהר חומה שברחוב הרב כדורי, הצטרף למרכז הרפואי שכבר קיים בהר חומה ברחוב הרב ליכטנשטיין, במרכזים אלו ניתנים מגוון שירותי רפואה בזמינות גבוהה לכל המשפחה: מנהלת המרחב הגב' הילה לשם קיבלה את פני המשתתפים והציגה בפניהם את המרכז החדש ואת השירותים הניתנים בו לכלל תושבי השכונה. מנהלת המרחב ציינה "כחלק מהמהלך הכולל במחוז ירושלים היא שמחה להיות חלק מההצלחה בפתיחת המרכז הרפואי החדש בהר חומה ולהנגיש לתושבי השכונה את שירותי רפואה המתקדמים והאיכותיים ביותר של מכבי שירותי בריאות", הגב' לשם הוסיפה, "כמנהלת המרכז הרפואי בקרית יובל הצמודה לשכונת בית וגן, אני ערה לצרכים הייחודיים של הציבור הדתי והחרדי ואנו מתאימים את כלל השירותים לאורח חיי הקהילה".

לאחר הסיור התקבלו מנכ"ל מכבי רן סער חברי ההנהלה, ראש המחוז, ומנהל השיווק למגזר החרדי אצל הרב עמרני שקיבל אותם בחביבות מיוחדת לרגל שמחת הבר מצוה לבנו. מנכ"ל מכבי סקר בפני הרב את פתיחת המרפאה החדשה בשכונה ואת השירותים הרפואיים השונים בהר חומה ואת התאמתם לאורח החיים של התושבים. הרב עמרני שיבח את מכבי על השירות הרפואי המיטבי שהם מעניקים לתושבי העיר בכלל, ועודדו וחיזקו את ראש המחוז ואת הנהלת מכבי על היוזמה הברוכה בפתיחת המרכז הרפואי החדש שמכבי פתחה בשכונה. הרב עמרני הדגיש שלתושבי השכונה בהחלט מגיע לקבל את השירות האיכותי ביותר של מכבי שהיא מובילה בכל הריכוזים החרדים בארץ.

מנכ"ל מכבי מר רן סער סיכם את הסיור מנקודת מבטו ובדבריו ציין: מכבי החלה במהפך הבריאות בירושלים. אנו נתמיד להביא את שירותי הרפואה הטובים ביותר כי גם לתושבי ירושלים מגיעים שירותי רפואה איכותיים. מנכ"ל מכבי הוסיף בסיפוק כי ניתן כבר לראות את פירות ההשקעה במרכזים רפואיים של מכבי שלא מביישת את תושביה ואין זה פלא שמכבי צומחת וגדלה גם בירושלים ואלפי חברים בוחרים בכל מעבר להצטרף למכבי.









מכבי ירושלים שירותי בריאות סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד