י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

חילול השבת בירושלים: "נפתחו עוד חנויות במתחם התחנה"

הסטטוס קוו בשמירת השבת בירושלים נפרץ והולך: חבר המועצה מטעם 'אגודת ישראל' יוחנן ויצמן מתריע בהודעה חריפה, כי חילול השבת במתחם התחנה מתגבר וחנויות נוספות נפתחו • יצחק פינדרוס ל'בחדרי': "מתעתעים בנו"

חילול השבת בירושלים: "נפתחו עוד חנויות במתחם התחנה"
קובי הר צבי

פרסום ראשון - מתגבר חילול השבת במתחם התחנה בירושלים: חבר מועצת העיר ונציג אגודת ישראל במועצה, יוחנן ויצמן, שיגר הערב (מוצ"ש) מייל לחברי מועצת העיר החרדים והדתיים, ןבו הוא מתריע על התגברות חילולי השבת ופתיחת חנויות חדשות בשבת במתחם.

במייל ששלח ויצמן נכתב: "השבת נפתחו עוד חנות תכשיטים ובגדים ודוכן למכירת ממתקים, וכמובן ששום חנות לא נסגרה למרות כל ההבטחות".

בשיחה עם בחדרי חרדים אומר חבר מועצת העיר כי "ביקרתי במתחם התחנה בשבת בצהריים. במקום נפתחו מתחמי שעשועים חדשים, וכן נפתחו דוכנים חדשים לממכר ממתקים, בית קפה חדש ודוכן המוכר תכשיטים".

לדברי ויצמן, "זה עצוב לראות את התגברות חילול השבת במקום. אני קורא לראש העיר ניר ברקת להפסיק את הפגיעה בסטטוס קוו ובחוק העזר. על הנציגים החרדים והדתיים להתאחד, לפנות לראש העיר ולדרוש שימנוע את חילול הקודש".

סגן ראש העיר יצחק פינדרוס אומר הערב לבחדרי חרדים כי "חמור מאוד שמתעתעים בנו שוב בנושא מתחם התחנה. אני אשוחח הערב שוב עם ראשי הסיעות לראות כיצד נפעל".
יוחנן ויצמן ניר ברקת מתחם התחנה חילול שבת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד