י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אלימות בבני ברק: נהג אוטובוס היכה עד זוב דם זוג חרדים

בני הזוג התווכחו עם הנהג על סכום שגבה לטענתם יותר מהמחיר הנקוב, והוא בתגובה היכה אותם באלימות ופצע אותם • בנם ל'בחדרי חרדים': "היה הרבה דם על הרצפה. נגיש תלונה במשטרה" • הנהג נלקח לחקירה והוא טוען כי ניסו לגנוב ממנו כסף

אלימות בבני ברק: נהג אוטובוס היכה עד זוב דם זוג חרדים
.

 

אלימות קשה בבני ברק: נהג אוטובוס של חברת אפיקים, בקו 422 לכיוון ירושלים, תקף באלימות קשה עד זוב דם זוג נוסעים חרדים ברחוב השומר בבני ברק.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', בני זוג התווכחו עם נהג שגבה מהם יותר מהדרוש, הנהג סירב להחזיר עודף והגיב בקללות. בתגובה ניסה האב לקחת מקופסת הכסף בעצמו את העודף, או אז הגיב הנהג באלימות, פצח בנסיעה פראית והיכה אותו ואת אשתו בפניו עם הקופסה.

השניים נפצעו באורח קל, טופלו על ידי כונני איחוד הצלה ומד"א ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הנהג עוכב לחקירה במשטרה.

חיים, בנם של הזוג שהותקף באלימות, מספר לבחדרי חרדים את שהתרחש: "כשהאוטובוס לכיוון ירושלים הגיע לתחנה, הכנסנו את המזוודות לתא המטען, עלינו לאוטובוס והתיישבנו. אבי ואימי נשארו לשלם לנהג עבור הנסיעה, לפתע הם מגלים שהנהג גבה כפול על כל נוסע ממשפחתנו והם טענו בפניו שהוא טעה".

אלא שבמקום להגיב באופן נורמלי ולבדוק את הטענה, הנהג בחר לפעול באלימות. "הוא החל לצעוק ולקלל, ואז החל בנסיעה פראית ביותר, היו הרבה נוסעים באוטובוס, ילדים ותינוקות צרחו מפחד, הייתה פאניקה מטורפת, זה היה כמו פיגוע", מתאר חיים.



"כשהגענו לתחנה השנייה, הנהג לקח את קופסת הכסף שלו, רדף אחרי ההורים שלי באוטובוס ודפק אותה לאבי ואימי בפנים, ירד להם הרבה דם והם עפו על ריצפת האוטובוס. היה לנו ממש נס, כי הנהג לא רצה לפתוח את הדלתות, אבל אברך אמיץ קפץ מעל המושבים, לחץ על כפתור הפתיחה וברחנו. כל רצפת האוטובוס הייתה מלאה בדם. זה מזעזע אותי, זו לא פעם ראשונה שנהג כועס על נוסעים אבל הפעם זה חצה גבולות".

לדבריו, "לנהג האלים היה מבטא זר, אנחנו מתכוונים להגיש תלונה במשטרה. אבי ואימי פונו לבית החולים מעייני הישועה".

גם שלמה כהן, עד ראייה ששהה במקום, סיפר לבחדרי חרדים: "כל הנוסעים ברחו מהאוטובוס כאילו זה פיגוע, הייתה אנדרלמוסיה גדולה ברחוב. הזוג החרדי שנפצע ירד כשנוזל מהם המון דם. הם היו בהלם מהמצב".

לעומת זאת, נהג האוטובוס טען כי אמא ובת ניסו לגנוב אותו.

שי מלכה, סמנכ"ל ודובר חברת 'אפיקים', מגיב ל'בחדרי חרדים': "לצערי איני יכול להגיב לגופו של עניין, היות וטרם תחקרנו את הנהג שכעת נלקח לחקירה במשטרה. עם זאת, האירוע מוכר, מטופל כרגע על ידי הקב״ט הראשי של החברה וייבדק באופן יסודי על ידי יתר הגורמים הרלוונטיים. בהתאם לכך, אנו נפיק את הלקחים ככל שיידרש".

 

צילום: איציק מן












אוטובוס חברת אפיקים נהג אלים מכות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד