ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

גפני עוקץ: "אבקש מליצמן שידבר עם בנט"

יו"ר ועדת הכספים התייחס לקשר המתהדק בין שר החינוך ושר הבריאות, ותקף את בנט על כספים שטרם הועברו ליעדם

גפני וליצמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
גפני וליצמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, עוקץ היום (א) את הברית הפוליטית המסתמנת בין שר הבריאות יעקב ליצמן ושר החינוך נפתלי בנט. בכנס בבית שמש אמר גפני כי העביר כספים בועדת הכספים למשרד החינוך בנושא הבטחת הכנסה - אך הכספים עדיין תקועים במשרד.

לדברי גפני, "לפני שלושה חודשים העברתי למשרד החינוך את הכסף של הבטחת הכנסה. הבטחת הכנסה זה למשפחות שנמצאות במצב הכלכלי הכי קשה בארץ, ויש את הכסף, ועדת הכספים אישרה את העברת הכסף ומשרד החינוך לא מעביר".

גפני הוסיף ואמר: "אותו הדבר עם טיפוח ותמרוץ שמשרד החינוך צריך להעביר ועדיין לא רק שלא מעביר, אלא קובע קריטריונים. אבל אתה יודע, יכול להיות שאני אפנה לליצמן שידבר עם בנט, אולי פרוש. אני הולך לטפל בבעיות"...



בהמשך, כששיבח ראש העיר משה אבוטבול את נציגי העיריה מטעם דגל התורה, אמר יו"ר ועדת המדע ח"כ אורי מקלב: "שלשה נציגים זה ייצוג מכובד, ממש כמו בירושלים ששלושה נציגים מייצגים ציבור כל כך גדול..."

כזכור, בשבוע שעבר ערכו השרים ליצמן ובנט סיור משותף בבית ספר בלוד, במסגרת מאבק האוכל הבריא שאותו מוביל ליצמן לאחרונה. השניים אף התראיינו במשותף לעיתון בקהילה.

ליצמן ציין "בנט הוא בן ברית שלי ושל הציבור החרדי. בנט הוא שותף מלא עם אוזן קשבת לכל הצרכים של הציבור החרדי". גם שר החינוך נפתלי בנט לא נשאר אדיש במהלך הראיון והכריז "ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שהיה לנו".

צילום: יעקב לדרמן


















משה גפני יעקב ליצמן נפתלי בנט משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד