כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

סמים בצעצועים: כתב אישום נגד המבריח החרדי

פרשת סוחר הסמים החרדי שנחשפה ב'בחדרי חרדים': הוגש כתב אישום נגד בן 30 מביתר באשמת הברחת סמים

צילום אילוסטרציה: קובי הר צבי
צילום אילוסטרציה: קובי הר צבי

שבוע וחצי לאחר מעצרו של צעיר חסידי בשנות ה-30 לחייו, הוגש כתב אישום נגדו באשמת ייבוא סמים במשקל 937 גרם מארצות הברית.

על פי כתב האישום, בתקופה האחרונה החליט האברך יחד עם חברו מארה"ב לייבא סמים מסוכנים מסוג קנאביס מארצות הברית לישראל. במסגרת זו הכניס חברו בארה"ב 937 גרם של סם מסוכן מסוג קנאביס לתוך שקיות ניילון והחביא את שקיות הסמים בתוך צעצועים.

את הצעצועים ארז חברו בחבילה ובתאריך 20.4.16 שלח את חבילת הסם לדירה ברחוב מדבר סיני בשכונת רמת אשכול בירושלים. בתאריך 21.4.16 התקשר הנאשם לחברו בחו"ל, לאחר שקיבל הודעת טקסט מחברת "פדקס" על שליחת חבילה.

החבר ששלח את החבילה מארצות הברית אמר לו כי שלח לו את חבילת הסם. וכן אמר לו כי ייקח לעצמו חלק מהסמים ואילו את החלק הנותר ישמור עבור אדם נוסף.

בתאריך 22.4.16 הגיעה חבילת הסם לישראל ונתפסה על ידי בודק של בית המכס בנמל התעופה "בן-גוריון". אולם על מנת להגיע לידי מקבל הסם, בוצע מעקב צמוד אחריה עד להגעתה לידי לביתו של הנאשם.

מעצרו הוארך עד ה-17/05/2016 ביום שלישי הבא, עד אז יתקבל תסקיר המבחן בעניינו. הפרקליטות הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כזכור, הסיפור נחשף ב'בחדרי' בערב חג שביעי של פסח, כאשר חוקרי היחידה המרכזית ירושלים עקבו אחר משלוח הסם ועצרו את הנאשם בביתו עם קבלת המשלוח.

כתב אישום הברחת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד