כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האזינו: נתי רביץ מספר על ההתקרבות לדת

במסגרת הפינה 'אומן באמונה', סיפר נתי רביץ לעמי מימון ב'קול ברמה' על ההתקרבות שלו לדת וביקש: "תקראו לי נתן"

רביץ. צילום: ויקיפדיה
רביץ. צילום: ויקיפדיה

אם היה מי שחשב שלאחר התחזקותו בדת של השחקן נתי רביץ לפני למעלה מעשור, הקריירה שלו תדעך, הלו”ז שלו מוכיח אחרת, במסגרת הפינה 'אומן באמונה' בתוכנית חידודון עם עמי מימון ברדיו קול ברמה, התארח נתי רביץ – שחקן מוכר מאוד בציבור הכללי - וסיפר על החיבור שלו לאמונה וכיצד הוא מצליח לחבר בדרכו שלו אנשים נוספים.

“לרוב האנשים, במיוחד בדורנו, נמאס מהשקר. מרגישים שראו הכל, טעמו הכל, הכל פרוץ, זמין ונזיל, וסף הרגישות יורד לשפל שובר שיאים, אבל בכל זאת חסר משהו. אתה מתחיל להבין שכל מה שקורה בעולם לא קורה סתם. זה משהו מעבר למה שנתפס בחמשת החושים. משהו בפנים מתעורר ואנשים מזהים קשר עם עצמם ועם מורשת אדירה”, מספר רביץ.

רביץ לומד חסידות בבית חב”ד בתל אביב, ליד מקום מגוריו, אבל במקביל ממשיך לשחק בתיאטרון, רביץ נולד באילת וכעבור כמה חודשים עברה משפחתו לארצות הברית בעקבות עבודתו של אביו, לאחר חזרתו לארץ שיחק רביץ בקולנוע ובתאטרון מבגוון תפקידים, ב-2012 התחתן עם נועה אופרבר ולהם בן חמוד.

ההתקרבות לדת שינתה את רביץ ומיתנה אותו בצורה משמעותית. זה החל עם הולדת בנו הבכור, לפני שבע שנים וחצי, אחד השינויים שעבר רביץ כולל את רצונו להיקרא נתן ולא נתי. במהלך כל הראיון מתקן את עמי מימון, "הייתי יותר שמח, אם היו פונים אליי כאל נתן. גם בקרדיטים שלי כתוב כיום נתן”.

האזינו לראיון המלא
נתי רביץ אמונה התחזקות עמי מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד