י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אין ליכוד בבני ברק: הסניף הפך ל'כולל'

הסניף המיתולוגי של תנועת הליכוד בבני ברק נסגר הבוקר באופן סופי, לאחר שבמקום נפתח כולל, סניף לכולל הגדול של 'נחלת משה'

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

סניף הליכוד המיתולוגי בבני ברק נכבש על ידי לומדי תורה: הבוקר (ב) עם תחילת זמן קיץ, מתברר כי גם המעוז האחרון של הליכוד בבני ברק - "הסניף" המפורסם מרחוב יהודה הלוי - נהפך לבית מדרש ובו יושבים אברכים ושוקדים על התורה.

מדובר בסניף חדש/ישן של כולל 'נחלת משה' בבני ברק, הכולל ששכן עד היום בבית במברגר הסמוך, במקום שהיה צר מלהכיל את הלומדים. בעצה אחת עם ראש הכולל הרב אברהם רובינשטיין הוחלט להעביר את הכולל לבית המדרש החדש והמפואר ששופץ במיוחד לקראת תחילת הזמן, ובשבת יתפללו במקום יוצאי ישיבת גרודנא באר יעקב.

זקני בני ברק מסמנים את היום כהיסטורי - יום בו אין יותר סניף ליכוד בבני ברק.

בעבר לסניף היו ימים גדולים, בתקופה שלליכוד היו בעיריית בני ברק שני מושבים במועצה. מטבע הדברים, החרדים שהתפקדו לליכוד וגרים בבני ברק היו משויכים לשם, ובעשר שנים האחרונות החל הסניף לדעוך, כמו גם סניף מפלגת העבודה שהיה בגן ורשא בעיר ונסגר.

יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בפעם הראשונה שאני שומע על הפלישה הזו לשטח סניף הליכוד וככל שהמידע נכון הרי שמדובר בעבירה פלילית חמורה של הסגת גבול. במקביל לטיפול רשויות האכיפה, אם יידרש, העברתי כעת את הפרטים גם למבקר הליכוד, עו"ד שי גלילי, על מנת שיבחן אותם לעומקם. סניף הליכוד כשמו כן הוא וכך גם יישאר".
סניף הליכוד כולל נחלת משה יעקב וידר זמן קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד