י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כי החיים שלנו לימונים - טיפים

ניסיתם פעם לקחת לימון ולהפוך אותו ללימונדה? אין סיבה שהטעם המתוק שהפך מהלימון החמוץ - לא יעשה פלאים בעוד כמה תחומים בבית ובחיים • טיפים לשימוש יעיל בלימונים

כי החיים שלנו לימונים - טיפים

איך הופכים את החיים מלימון ללימונדה? פשוט מאוד. לוקחים הרבה מאוד לימונים ועושים איתם דברים טובים שיהפכו את הבריאות לטובה יותר, את הבית לנקי יותר – וכבר מרגישים הרבה יותר טוב.

הנה כמה טיפים שאספתי לטובת כולנו.

לפני הכל, כשאתם ניגשים לרכוש עכשיו שקית לימונים, כדאי שתדעו שאם תשמרו אותם בקערת מים סגורה, הם יישמרו טריים הרבה יותר זמן – אז כבר קיבלתם טיפ ראשון.

לימון הוא חומר ניקוי וחיטוי מעולה. לדוגמה, אם יש לכם בבית קרש חיתוך מעץ ואתם רוצים לנקות אותו, לוקחים לימון, חוצים אותו לשניים, ואת חצי הלימון משפשפים על הקרש ושמים אותו בצד למנוחת לילה. כן, ממש כך. בזמן הזה הלימון מנקה הצטברות מזון בחריצים, חיידקים ועוד. בבוקר אתם רק צריכים לשטוף את הקרש ולהמשיך לחתוך עליו כל דבר שרק תרצו – כי עכשיו הוא נקי.

לא רק את קרש החיתוך שלכם הוא ינקה. מכירים את הלכלוך המעצבן הזה שמצטבר סביב ברז האמבטיה כתוצאה מכתמי מים וסבון? במקום להשפריץ חומרים כימיים ומלאכותיים, נסו להשפריץ מיץ לימון, להשאיר אותו זמן קצר על הברז, ואז נקו את המקום עם מברשת שטבלתם בסודה לשתיה.
אגב, לימון וסודה לשתיה יורידו גם כתמים מתחתיות של סירים.
אם מתחשק לך לנקות ולחטא גם את עור הפנים, אין סיבה שלא. בצורה זמינה וזולה תוכלי להכין מסיכה מדבש ומיץ לימון ולמרוח על הפנים למשך מספר דקות. הדבר יעיל לסיוע בבעיות עור.

שתיית מים עם לימון זה דבר נהדר. נשים רבות שרוצות לפתח אורח חיים בריא – פותחות את הבוקר שלהן עם כוס מים חמימים ומיץ לימון. הדבר מנקה ומחטא, ואף מונע התפתחות מחלות בגוף. סך הכל משקה זמין, נטול קלוריות, טוב גם לאנשים שלא אוהבים לשתות מים. השתיה מזרזת חילוף חומרים בגוף, מנקה רעלים ומסייעת להרגשה טובה יותר.
מים לימון חומר חיטוי מים עם לימון חומר ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד