כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

השב"כ נפרד מראש השירות חובש הכיפה

מעמד פרידה בנוכחות כל בכירי המדינה, לראש השב"כ היוצא יורם כהן: "עכשיו הצבע ארגמן"

השב"כ נפרד מראש השירות חובש הכיפה

היום (ב') התקיים במטה השב"כ אירוע פרידה מראש שירות הביטחון הכללי היוצא, יורם כהן.

בערב הפרידה המרגש, סיים יורם כהן שירות של 34 שנים בשירות הביטחון הכללי.

האירוע נערך במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר הביטחון, יו"ר האופוזיציה, שרים, ח"כים, רמטכ"ל, ראש מוסד, מפכ"ל ובכירים נוספים ממערכת הביטחון.

מתוך דברי ראש השב"כ הנכנס, נדב ארגמן: "יורם, קצרה היריעה מלסקור את המבצעים, שהובלת ובהם היית שותף, ואת תרומתך העצומה לחשיפת תאי טרור ולסיכולם. במהלך שנות כהונתך כראש השירות התמודד שב"כ עם גלי טרור ועם סיכול מנגד. הידע העשיר והתובנות המשמעותיות שלך, על עולמות התוכן המודיעיניים, מהווים בסיס איתן לחשיבה האסטרטגית, ליכולות המקצועיות ולתורות הלחימה של הארגון. יורם, היית ותישאר איש שירות הביטחון, העושה את המרב מתוך אהבת אמת לעם ולמולדת.

"כמנהל וכמפקד הובלת את ליבת העשייה, עיצבת את פני השירות וחינכת דורות של מנהלים. פעלת במקצוענות ללא פשרות, בנחישות, ביצירתיות ובתבונה. ולצד זאת, הפגנת רעות ומנהיגות. לאורך שנים התווית את הדרך, חותמך ניכר בכל. בשם עובדי השירות ומנהליו אני מבקש להודות לך על שירותך ועל תרומתך רבת השנים, לביטחון המדינה.

"המציאות הביטחונית מציבה בפנינו אתגרים מורכבים, להם אנו נערכים יום יום, שעה-שעה. אני משוכנע ובוטח ביכולות של אנשינו להתמודד עם איומים אלה, ולעמוד בהצלחה באתגרים הרבים הניצבים בפנינו".

מתוך דברי ראש השב"כ היוצא, יורם כהן: "נמצאים עמנו הערב, גברים ונשים שליוו אותי לאורך מסלול חיי, מאז הייתי ילד שובב בשכונות שפירא וקריית-שלום שבתל-אביב, מהישיבה התיכונית במדרשיית "נועם", חבריי לצוות מסיירת "גולני", נציגוּת ממשפחות שכולות של חברינו היקרים שנפלו, מנהלַי בתחילת דרכי בשירות שהרביצו בי את תורת הסיכול ועיצבו את עַרָכַי כעובד שירות, עמיתיי ומפקדים בכירים במעלה הדרך, ראשי שירות בדימוס ואלה שהלכו לעולמם, חברים מצה"ל, ממשטרת ישראל ומהמוסד, עובדי מדינה וידידים "עמךָ ישראל" - השפעתכם עליי, על עיצוב אישיותי, גדולה ממה שאתם משערים, ועל כך תודה אישית לכל אחת ואחד מכם.

"עתה, שהצבע הוא "ארגמן", ברצוני לאחל מקרב לב, לראש השירות, חברי, נדב, הצלחה בהתוויית דרך נכונה ומנהיגות מעצבת בהובלת הארגון להתמודדות אפקטיבית עם אתגרי השירות".

צילום: דוברות השב"כ










יורם כהן שבכ שירות צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד