כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

קאופמן שוב מסית: "חרדים עלוקות - לתפוס את המשתמטים"

רון קאופמן שוב מסית • בתגובה לידיעה על הכנס של גור, כינה השדרן את החרדים 'עלוקות' והציע ללוכדי העריקים, "לתפוס כמה משתמטים"

רון קאופמן
רון קאופמן

שוב שיח של הסתה נגד חרדים ברשת: בתגובה לדיווח על עומס התנועה בסמוך לבית המדרש גור בירושלים, בחר איש התקשורת הפופולרי רון קאופמן, להסית נגד חרדים.

בני כבודי, עורך התנועה הראשי בגלגל"צ כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "לרגל כינוס נגד האינטרנט של חסידי גור בבית טובי העיר בירושלים, רחוב ירמיהו עמוס מאוד לכיוון רמת אשכול".

איש התקשורת רון קאופמן השיב: "אולי לוכדי העריקים של מצ, ינצלו את ההזדמנות לתפוס כמה משתמטים?".

בתגובה לדברי קאופמן השיב לו הגולש החרדי רפי פרלשטיין: "אין צורך בכל ציוץ לשלשל על המקלדת שנאה ואש", וקאופמן השיב: "די להיות עלוקה פרלשטיין. לכו תתגייסו ואחרי השרות צאו לעבודה. נמאס לי לממן אתכם".

פרלשטיין השיב לקאופמן. "עוד איש קטן עם iQ נמוך שבטוח שכולם על הגב שלו תתקדם, הסיסמאות העלובות האלו נכנסו לספר ההיסטוריה", אבל הלה המשיך ותקף: "היסטוריה פרלשטיין? אתם כבר לא חניוקים עלוקות? גם באמריקע אתם מתעלקים על הציבור? בבריטניה, בקנדה באוסטרליה, אתם עובדים. למה לא כאן?".

פרלשטיין ניסה לא להישאר חייב והזכיר לאיש התקשורת כי, "אתה משכתב מציאות. תבדוק את נתוני הלמ"ס, אתה מזלזל בעצמך. הציבור החרדי עובד גם עובד. תמשיך להתחבאות מאחורי המקלדת".

קאופמן השיב: "44% עובדים פרלשטיין. מתוכם 69% זקוקים להשלמת הכנסה. אלו הנתונים פרלשטיין, ואני מעדכן מדי שבוע". השניים המשיכו לדון בנושא כאשר פרלשטיין מבטיח: 'אשלח לך בעזרת השם מחר לסלולרי נתונים מדויקים על השינוי המבורך שמתחולל ובינתיים אתה תפסיק להסית, עלוקות? אתה מממן אותנו? תתבייש לך". והאחרון השיב לו: "נשבע לך פרלשטיין, כבר 36 שנה. ואיזה נתונים אחרים יש? אלו הנתונים".

אין זו הפעם הראשונה בה קאופמן תוקף את הציבור החרדי, ועורר סערה שהביאה לגינויים, הן מהמגזר החילוני והן מהמגזר החרדי.












הסתה רון קאופמן טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד