ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מצייצים: הרצוג ועמית סגל התקוטטו בטוויטר

יו"ר 'המחנה הציוני' לא השיב לסגל, סגל תקף אותו והרצוג החליט לעקוץ אותו על מועמדותו בבית היהודי • עמית סגל: "בטח הלכת לישון"

חברים? הרצוג ונתניהו, צילום: פלאש90
חברים? הרצוג ונתניהו, צילום: פלאש90

קרב ציוצים אישיים בין יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג לפרשן הפוליטי של חדשות 2 עמית סגל, זאת לאחר שסגל שאל את הרצוג שאלות, והאחרון לא הגיב. הרצוג עקץ את סגל וצייץ ושאל - "האם התחיל את הפריימריז בבית היהודי?", לאחר שהרצוג לא השיב לשאלות, צייץ סגל להרצוג - "אתה בטח ישן כבר. תענה בבוקר".

הקרב בין השניים החל כאשר אתמול שאל סגל את הרצוג על פשר שינוי סגנון ההתקפות נגד ראש הממשלה נתניהו, והביא דוגמאות מלפני מספר חודשים בהן הרצוג תקף אישית את ראש הממשלה בחריפות, אך בהודעה נגד דברי נתניהו על סגן הרמטכ"ל - הנוסח היה לא חריף, ולא נכתב שמו של נתניהו. הרצוג לא השיב לסגל על השאלות.

סגן המשיך וצייץ - "‏לסיכום: כל יום שבו הרצוג משאיר בחיים את אופציית האחדות, מנסר את הענף הדק והשביר ממילא שעליו יושבת מנהיגותו. לענף הזה קוראים אמינות."

‏‎בתגובה לציוץ כתב הרצוג לסגל בטוויטר - "התחלת את הפריימריז בבית היהודי? הייתי בטוח שיש לך שריון...". ‏סגל השיב להרצוג - "צחקנו ונהנינו. עכשיו לעניין: מה השתנה מאז ההתבטאויות הקודמות שציטטתי כאן?".

‏לאחר כשעה שלא הגיב, כתב סגל להרצוג - "טוב, אתה בטח ישן כבר. תענה בבוקר."
הרצוג עמית סגל קרב טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד