י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המזגן שיסדר לכם את הלילה ב-2 שקל

מפחדים להדליק מזגן בגלל העלות הגבוהה? לאלקטרה יש פתרון מותאם עבורכם

המזגן שיסדר לכם את הלילה ב-2 שקל

רגע לפני שאתם מחשבים האם להדליק את המזגן בחדר במהלך הלילה בשל העלויות הגבוהות, מצאנו פתרון עבורכם: המזגן שעלות הדלקתו ללילה שלם הוא-2 שקלים בלבד.

הבשורה המרעננת מבית אלקטרה, היא סדרת המזגנים "אלקטרה PLATINUM A" המציעה לכם ליהנות מסדרת מזגנים איכותית ואמינה, הנותנת פתרון מיזוג אוויר מלא, החל מחדר שינה קטן ועד לסלון רחב ידיים, ומציגה חסכון אדיר בהוצאות החשמל.

סדרת הדגל "אלקטרה PLATINUM A" פותחה לאחר בחינה מעמיקה של דרישות הצרכן הישראלי, הבנת כל הדרישות החשובות לו בבחירת מזגן והכנסתן לסדרה אחת, הנותנת מענה מושלם לכול הצרכים מבלי להתפשר.

מדובר בסדרת המזגנים העיליים המתקדמת והחסכונית ביותר, עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד, פחות מ-2 ₪ ללילה שלם של מיזוג (!)\ לעומת מזגנים אחרים שעלותם מגיעה ל-2 ₪ לשעה. מזגני הסדרה קומפקטיים במיוחד ומעוצבים עם פנל שטוח וקווים מעוגלים מודרניים, המשתלבים באופן מושלם בעיצוב החדר.

בנוסף הסדרה מתאימה במיוחד גם לחדרי שינה, זאת בשל הפעולה החרישית של המזגן, המפחיתה בכחצי מרמת הרעש בהשוואה לסדרות מקבילות (על פי בדיקות מעבדה של אלקטרה), החל מ-28 דציבל בלבד.

אלקטרה PLATINUM A הינו המזגן העילי היחיד המיוצר בישראל (6 דגמים), המזגן נושא תו תקן ישראלי, וכולל מגוון רחב של תכונות מתקדמות כמו Sleep, I Feel, Clean, Turbo, Timer ועוד), המאפשרות הנאה מושלמת מהמזגן. כמו כן ניתן לקבל עבורו 3 שנות אחריות מורחבת בתוספת 199 ₪.

חשוב לציין כי גם בסדרה זו, לקחה חברת 'אלקטרה' ברצינות את נושא כשרות המזגנים לשבת וניתן לחבר פיקוד שבת ייעודי גם לסדרת ה-PLATINUM A עם תעודת כשרות של 'משמרת השבת'. לחילופין ניתן לחבר את הסדרה גם לשעון שבת רגיל.

מאז השקה זכתה סדרת אלקטרה PLATINUM A לשבחים הן בקרב המתקינים המזגנים והן בקרב הלקוחות, הפכה לסדרה הנמכרת ביותר של אלקטרה וזכתה בפרס מוצר השנה 2016.
אלקטרה מזגן קירור קיץ כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד