ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

גפני למקלב: "אנחנו לא מדברים נגד ש"ס, אולי נרוץ איתם"

בעוד הקרע עם אגודה מעמיק, אפשרות החיבור של 'דגל' לש"ס שנחשפה ב"בחדרי חרדים", מתחממת • כעת אנו מביאים לראשונה, תיעוד מצולם מהתבטאות יו"ר 'דגל התורה' משה גפני לעמיתו הבכיר ח"כ מקלב, כי כעת לא מדברים נגד ש"ס בשום מקרה, הסיבה - האופציה של ריצה משותפת ופירוק יהדות התורה • את אבוטבול הוא הרגיע: "אני מדבר על הכנסת, לא על העירייה"

גפני ומקלב, צילום: פלאש90
גפני ומקלב, צילום: פלאש90

"לא מדברים נגד ש"ס, אולי נלך איתם בבחירות לכנסת" - ביום ראשון השבוע, התייחס יו"ר 'דגל התורה' משה גפני לאפשרות שדגל תרוץ יחד עם ש"ס בבחירות, זאת בעקבות המתיחות מול 'אגודת ישראל', בפרט בנושא חלוקת התפקידים והנציגים בתוך 'יהדות התורה'.


צילום: יעקב לדרמן

גפני נצפה אומר כי - "אנחנו עכשיו לא מדברים נגד ש"ס בשום מקרה ובשום מצב. אני לא יודע עם מי נלך בבחירות הבאות, בוא נשאיר את העניין פתוח"

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שנכח באירוע שאל את גפני - "מה זה הבחירות האלה?", וגפני הרגיע אותו - "זה בחירות לכנסת. זה שומע בחירות נבהל. דיברתי עכשיו עם אורי מקלב, לא עם הנציגים כאן בעירייה". אבוטבול השיב - "כנסת זה משהו אחר".

דבריו של גפני ממשיכים את קו המפלגה מאז ועידת 'דגל התורה' שנערכה בחפץ חיים, שם נמתחה ביקורת פומבית על החלוקה בתוך יהדות התורה בין דגל התורה ואגודת ישראל, והוצבה דרישת דגל התורה לצאת למפקד על מנת לבדוק את כוחן של המפלגות.

בנוסף, בראיון שהעניק גפני הבוקר לפרשן הפוליטי שמעון ברייטקוף במשפחה, אמר גפני כי "התחושה שלי שהשותפות שלנו עם 'אגודת ישראל' הסתיימה. יש דור צעיר ב’דגל התורה’ שלא מוכן לקבל יותר את השותפות המעוותת והלא שוויונית הזאת. עד היום ויתרנו כל הזמן, כי הייתה לנו אחריות ציבורית, אבל היום אנחנו מבינים שלא פירשו אותנו נכון.

"יש מגוון אופציות פוליטיות שעומדות על השולחן. זה לא סוד שהיחסים שלנו עם ש”ס הם הכי טובים שהיו אי פעם, אבל יש הרבה אפשרויות. זה לא הזמן לדון בהן עכשיו. מה שבטוח שמה שהיה לא יהיה עוד”.
הקרע ביהדות התורה גפני וליצמן ריצה עם ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד