י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מניו ג'רזי ועד פריז: סיום ההלכה בכל העולם

תיעוד חובק עולם: בישראל ובארה"ב, בצרפת ובהולנד, בדרום אפריקה ובאנגליה, חגגו את סיום לימוד חלק א' במשנה ברורה

מניו ג'רזי ועד פריז: סיום ההלכה בכל העולם

בכל רחבי תבל מתקיימים בימים אלו כינוסים מרכזיים לציון סיום חלק א' ב"משנה ברורה" במסגרת לימוד הדף היומי בהלכה. בארה"ב, ובבריטניה, בדרום אפריקה, צרפת, הולנד ובערים רבות בארץ קיימו כינוסים מרומממים שאורגנו על ידי "דרשו".

בבריטניה, לבשה הקהילה התורנית חג, ומאות תלמידי חכמים, אברכים ובעלי בתים, הגיעו מלונדון ומנצ'סטר להשתתף בסיום ומעמד החיזוק שנערך במרכז בעוויק, גייטסהד, במעמד רבני העיר.

כינוסים נוספים התקיימו בפסייק בניו ג'רסי בארה"ב במעמד הרבנים המקומיים ומרביצי תורה, כמו גם בדרום אפריקה ובצרפת - שם נערכו מספר כינוסים ובראשם בפריז, בראשון הגאון רבי מרדכי רוטנברג אב"ד אגודת החרדים פריז, הגאון רבי יהודה טולידאנו, ראש ישיבת 'חזון ברוך' – שבעיירה רנסי הסמוכה לפריז, והגאון רבי טודרוס כהן – רב קהילת 'ישועות יעקב' בפריז.

גם בארץ התקיימו כינוסים מרכזיים, במודיעין עלית התכנסו למעלה מ-1,500 תושבים המשתתפים בכ-90 שיעורים יומיומיים ברחבי העיר. במעמד נשגב נוסף ציינו בבית המדרש של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, וכן בבית המדרש 'קהל עדת ירושלים' – 'מתמידים', בראשות רב הקהילה הגאון רבי לייב מינצברג את סיום חלק א' בדף היומי בהלכה. גם בביהמ"ד דחסידי ויז'ניץ שליט"א התקיים כינוס מרכזי ובו נשמעו דברי חיזוק מיוחדים נשמעו מפי הרה"ג ר' יעקב מרדכי הגר, בן האדמו"ר מויז'ניץ.

כינוסי החיזוק בכל רחבי תבל נמשכו לאורך כל השבוע החולף, כאשר כל אלפי הלומדים מכל רחבי העולם התחזקו בהמשך הלימוד היומי של "הדף היומי בהלכה" בתחילת לימוד חלק ב' עד להשלמת ששת כרכי המשנה ברורה, וידיעת ההלכה על בוריה. "זה הזמן להצטרף ללימוד הדף היומי בהלכה באחד ממאות שיעורי ההלכה היומיים ברחבי העולם", אומרים ב'דרשו', "לימוד הדף היומי בהלכה הוא הדרך הנכונה לדעת את ה'משנה ברורה' על בוריה וזהו הבסיס האמיתי, של החיים על פי ההלכה".

בארה"ב:








בגייטסהד








בדרום אפריקה
















בהולנד




בקהילת המתמידים








במודיעין עילית










בניו ג'רזי










בפריז








בחצר חסידות 'תולדות'








סיום הלכה ארצות הברית אנגליה דרום אפריקה מסביב לעולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד