י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יחימוביץ' נכנסת בהרצוג: היה צריך לדחות את ההצעה בבוז

מתקפה חריפה מבית - יחימוביץ' החליטה לשבור שתיקה אף היא, ולתקוף את יו"ר מפלגתה ויריבה הפוליטי על הודעתו

הרצוג, פלאש90
הרצוג, פלאש90

מתקפה חריפה מבית - ח"כ שלי יחימוביץ' יוצאת הערב (ה') במתקפה חריפה כנגד הודעתו של יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג, בניוזלטר שהיא שולחת לתומכיה, ואומרת כי "זו הצעה שהיה צריך לדחות אותה בבוז כבר מזמן. לצערי זה לא קרה".

לדבר יחימוביץ - "בשיחות פנימיות הבעתי את עמדתי במלים חדות וחריפות פי כמה ממה שאני כותבת כאן, ובפועל אני פשוט מונעת את השגיאה הזאת. לא מדובר על ממשלת אחדות. מדובר על ממשלת ימין לכל דבר, כשמפלגת העבודה זוחלת אליה בלא תנאי כדי לקבל תיקים וכיבודים. כלום אחד גדול ומהדהד שכל כולו נתפר כדי שלא להרגיז את המפלגה הימנית ביותר בכנסת - הבית היהודי".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מוקדם יותר הערב פרסם ראש האופוזיציה ח"כ הרצוג הודעה בפייסבוק בנושא כניסה לממשלה ואמר כי - "בימים האחרונים שמעתי הרבה תובנות ציניות ולגלגניות מצד פרשנים שתמיד יודעים הכל. אני לא יודע הכל אבל אני יודע מה האמת שלי.

"בשנה האחרונה קיבלתי מידי יום פניות להיכנס לממשלה. לכולן עניתי: לשבת שם בלי להחזיק את ההגה - לא מעניין אותי. אני לא וועדת קישוט. השמועות על פריצת דרך היו מוקדמות. עד לרגע זה לא הונחה בפנינו הצעה הולמת - אם תהיה הצעה ראויה נשקול אותה ברצינות. כולם אוהבים את המושג "אחדות". אבל בעיניי מה שקובע היא שאלת הדרך המשותפת".

גם ח"כ אראל מרגלית שיגר הערב מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו הודיע כי אין בכוונתו להצטרף לממשלה, גם אם יחתום עם הרצוג על מסמך הבנות.
יחימוביץ הרצוג המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד