כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ועידת שלומי אמונים באוקראינה • הלוז המלא

הבוקר פורסם סדר הועידה המתוכננת באוקראינה לעוד כחודשיים • כנסו כדי לדעת מתי, ואיזה קבר תפקדו

מאיר פרוש, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש90
מאיר פרוש, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש90

קצת יותר משבועיים חלפו מאז ההחלטה על קיומה של 'ועידת שלומי אמונים' שתיערך באוקראינה בעוד כחודשיים, וההכנות לוועידה כבר בעיצומן - בשבוע האחרון קיימה ועדת ההיגוי של הוועידה מספר ישיבות ממושכות, בהן חולקו תחומי האחריות על המבצע הלוגיסטי, נוצר קשר עם סוכנות נסיעות, חברת הפקה, וגורמים נוספים שיהיו מעורבים בהפקת האירוע.

הוועידה צפויה להתקיים בימים א'-ה' בתמוז. היציאה מהארץ תהיה כבר בצהרי יום רביעי ל' סיוון, והנחיתה בחזור בצהרי יום שני ה' בתמוז. במסגרת הוועידה יפקדו המשתתפים את קבריהם של אבות החסידות, ובשיאה תיערך שבת התאחדות על ציונו הקדוש של מרן אור שבעת הימים הבעל שם טוב, בעיר מז'בוז'.

בסיעת 'שלומי אמונים' מדווחים על התעניינות גדולה מצד חברי הסיעה. "ההרשמה בפועל עדיין לא נפתחה, אבל הטלפונים לא מפסיקים לצלצל", הם אומרים.

יו"ר שלומי אמונים וסגן שר החינוך מאיר פרוש - "אני רואה חשיבות רבה בקיום הוועידה שתציין 40 שנה לייסודה של תנועת 'שלומי אמונים', שבחסדי שמים זוכה לשרת את הציבור הקדוש במשך ארבעה עשורים, ונמצאת תמיד במצב של התרחבות והתעצמות ב"ה. אין לי ספק שהכינוס יתרום בעז"ה תרומה משמעותית למשתתפיו. חמישה ימים של שהות משותפת בשורה ארוכה של אירועים, דיונים ערים ומסעות לציונים הקדושים, יחזקו ויעצימו את הקשר בין נציגי הציבור מכל רחבי הארץ, ישביחו את שיתוף הפעולה ויעניקו למשתתפים כלים מקצועיים שיסייעו להם לשרת את הציבור שאותו הם מייצגים".

יו"ר אגודת ישראל במודיעין עילית נחמן בנשעיה, שיכהן גם כיו"ר ועידת שלומי אמונים באוקראינה - "הוטלה על כתפי משימה לא פשוטה, לעמוד בראש הועידה ההיסטורית של שלומי אמונים. אני חייב לציין שאני מלא התפעלות מההיענות וההתרגשות של אישי הציבור ובכירי סיעת שלומי אמונים.

"מדובר באנשים עסוקים שצריכים לעשות מאמצים גדולים כדי לפנות את היומן שלהם למספר ימים, ובכל זאת הם מאוד שמחים על היוזמה ורוצים להשתתף ולסייע. זה אתגר גדול מאוד עבורי ועבורנו, ואנחנו באמת פועלים במלוא המרץ כדי לצקת בעז"ה תוכן איכותי במיוחד ללו"ז של הוועידה".
מאיר פרוש שלומי אמונים ועידת שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד