י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ארבעה שותפים זכו ב - 32 מיליון שקל

ארבעה שותפים מאזור המרכז הם הזוכים הגדולים בפרס הראשון בלוטו: 32 מיליון שקלים. אחד הזוכים: "בדקתי את הטופס אחרי המנגל. חגגנו יום עצמאות לאומי ועכשיו יוצאים לעצמאות כלכלית".

אילוסטרציה. פלאש 90
אילוסטרציה. פלאש 90

הזוכים בפרס הגדול בלוטו, 32 מיליון ₪, בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי האחרון, הגיעו היום (א'), חמישה ימים אחר הזכייה, בשעות הצהריים לבית מפעל הפיס לקבל את פרסי זכייתם.

ארבעת הזוכים השותפים הם בשנות ה-50 לחייהם, שכירים מבוססים מאזור המרכז, נשואים כולם ובמשותף הורים ל-11 ילדים. כל אחד מן השותפים השקיע שישה עשר שקלים בלבד בטופס לוטו שעלה 64 ₪ סה"כ.

אל מחלקת הזכיות של מפעל הפיס הגיעו 2 מהשותפים. לשאלה היכן שני השותפים האחרים הם השיבו: "בעבודה".

אחד השותפים סיפר: "אחרי המנגל של יום העצמאות, בדקתי את הטופס וראיתי שניחשתי את כל ששת המספרים והמספר הנוסף. מרוב התרגשות, רצתי לביתו של אחד השותפים, המתגורר סמוך אלי שיבדוק את הטופס. ואכן, גם הוא אישר שיש לנו זכייה גדולה".

השניים קראו לשאר השותפים, השניים האחרים בדקו גם הם את הטופס. "לאחר שהם אישרו כי אנחנו הזוכים, התחלנו להאמין ולקלוט שאנחנו אכן הזוכים הגדולים בפרס הראשון בלוטו. חגגנו את יום העצמאות הלאומי ועכשיו יצאנו לעצמאות כלכלית", הכריז אחד השותפים.

בתשובה לשאלה הרגילה, מה יעשו עם כספי הזכייה ענו : "דבר ראשון, עוצרים וחושבים. הזכייה לא תשנה את החיים השלווים שלנו, נמשיך לעבוד כרגיל, אנחנו יודעים להעריך כל שקל. יש לכל אחד ילדים בגילאי ה-20 והם יוכלו ללמוד באוניברסיטה ללא עול של שכר לימוד, ובבוא היום כשירצו להתחתן, נרכוש להם דירות ואת כל מה שצריך זוג צעיר לתחילת הדרך".
לוטו ארבעה שותפים 32 מיליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד