כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עוזר שר הבטחון התנצל: "קליין הי"ד היה גיבור"

לאחר שננזף על ידי שר הבטחון, עוזרו משה בן זקן, חזר בו מדברים שכתב נגד רועי קליין הי"ד

רועי קליין. צילום: דו"צ
רועי קליין. צילום: דו"צ

סערה בעקבות דבריו של יועץ שר הביטחון משה בן זקן, שכתב בפייסבוק, כי רס"ן רועי קליין הי"ד, טעה במהלך הלחימה בלבנון. הוא הסיר את הפוסט והתנצל.

סערה בעקבות דבריו של יועץ שר הביטחון משה בן זקן, שכתב בפייסבוק כי רס"ן רועי קליין ז"ל, אינו גיבור והןסיף כי כי שיקולו המוטעה הוביל למות חברו שנהרג בקרב בבינת ג'בל, במלחמת לבנון השנייה 2006.

שר הביטחון התנער מדבריו והדברים נמחקו מהפייס

עוזרו של יעלון משה בן זקן כתב כי רועי קליין ז"ל, שנשכב על רימון בקרב בבינת ג'בל ואציל חיילים ממות ואף קיבל על כך עיטור העוז.

"הפכת פחדנים לגיבורים. בלב המלחמה בבירת לבנון בינת ג'בל מול עשרות מחבלים חמושים ומצוידים היטב בשיקול דעת מוטעה שהפך לגיבור לאומי כשהחליט כנגד כל ההוראות והסיכוים באור יום לשפר בתים ולפרוץ דלת ממולכדת ולמשוך תשומת לב הסמג"ד רועי קליין שלאחר שהתראת בו וביקשת לא לפרוץ אלא לתפוס מחסה ולשמור על החברים עד הערב עד שירד האור"

"אבל נענית בשלילה ומיד בזמן הפריצה הותקלתם. רועי שהכניס אתכם למלכודת האש קפץ על הרימון לחפות על הטעות ואתה בתמימות שלך עמדת מול עשרות רשעים ארורים מחבלים מלאים בשנאה הורדת כמה אבל לא הצלחת שלא להפגע. בזמן שנלחמת חבריך תפסו מחסה הסתתרו על עצים וברחו לבתים אחרים אתה בשלך הסתערת והגנת על המולדת. שמעון אתה הדוגמא לחייל גיבור ולא כמו בעידן של היום שמנסים כל יום לצייר חייל גיבור אחר"

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, הגיב בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו בעניין הפוסט על רועי קליין ז"ל וכתב "שוחחתי לפני דקות אחדות עם שרה, רעייתו של רועי קליין ז"ל, ועם אהרון אביו, בעקבות פוסט אישי, פוגעני ומיותר שפרסם בשבוע שעבר אחד העובדים בלשכתי.
"בשיחה הבהרתי להם כי אני מתנצל על הפרסום ומתנער לחלוטין מהדברים, שלא נכתבו על דעתי ואינם משקפים את עמדת מערכת הביטחון וצה"ל, כמו גם את עמדתי ואת הוקרתי לרועי ולמורשת הגבורה שהותיר אחריו.

"הערתי על כך לעובד, שהסיר את הפוסט עוד באותו הערב". בן זקן הוסיף וכתב התנצלות על דבריו.
שר הבטחון רועי קליין חייל בן זקן צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד