כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צעירים חרדים נעצרו בטאבה על ידי המצרים - כשברשותם סמים

שני צעירים חרדים, נעצרו במעבר טאבה על ידי כוחות הבטחון המצרים, לאחר שנמצאו ברשותם סיגריות המכילות סמים • האחד שוחרר מיד • חברו - בנו של אישיות מוכרת בנתניה - שוחרר לאחר התערבות משרד החוץ, בקנס של 400 ש"ח

צילום: נתי שוחט, פלאש 90
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שני צעירים חרדים, שיצאו ביום חמישי האחרון מישראל לטאבה, נעצרו על ידי כוחות הביטחון המצרים, לאחר שברשותם נמצאו סיגריות עם סמים, כך נודע היום (א) ל'בחדרי חרדים'.

מדובר בשני בחורים מירושלים ומנתניה כבני 27, שהיו בדרכם לטאבה. לאחר מעבר הגבול הישראלי, נבדקו על ידי רשויות הביטחון של מצרים, וברשותו של אחד מהם נמצאו מספר סיגריות שהכילו סמים.

ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', השניים נלקחו ביום חמישי בשעה 12:00 בצהרים לבית מעצר באיזור, שם החליטו המצרים לשחרר אחד מהם.

מעצרו של הבחור השני, בנו של אישיות מוכרת בנתניה - הוארך במספר ימים. חברו ששוחרר, פנה לעסקן חרדי, וזה העביר מיד את המידע למשרד החוץ, שפנה לרשויות במצרים.

ממשרד החוץ בירושלים, שפרטי המקרה הגיעו אליהם, ושהתערבו לטובת הבחור, אמרו ל'בחדרי' כי הצעיר החרדי שוחרר ממעצר תמורת תשלום קנס של 400 ש"ח.

בטאבה נמצא מעבר הגבול העמוס ביותר בין מצרים וישראל. במקום תחנת אוטובוסים ומלון עם קזינו, הילטון טאבה. טאבה משמשת בעיקר כתחנת מעבר לישראלים ותיירים בדרכם לנופש בחצי האי סיני.
סמים בטאבה מצרים משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד