י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

6 שנים לאחר שילדיה נרצחו בידי אביהם - ילדה לילך שם טוב בת

הוא לקח אותם ליום כיף ביום ההולדת שלה, ובערב רצח אותם באכזריות כדי לנקום בה • היום היא ילדה אחות קטנה לשלושת הילדים שנרצחו על לא עוול בכפם • ניצחון מרגש

6 שנים לאחר שילדיה נרצחו בידי אביהם - ילדה לילך שם טוב בת

6 שנים לאחר הטרגדיה שחוותה, לילך שם טוב הוכיחה לכולם שהיא חזקה יותר מכל דבר אחר בעולם. זה היה בשנת 2010 – עת חגגה את יום הולדתה. שלושת ילדיה, אור בן החמש, רוני בת השמונה ועומר בן העשר, נרצחו באכזריות בידי אביהם, איתי בן דרור – שעשה זאת כנקמה על כך שהעזה להיפרד ממנו.

האב לקח את ילדיו ליום כיף, ולעת ערב, ערבב בכוסות השתיה שלהם כדורים, השכיב אותם לישון, ולאחר מכן חנק כל ילד במגבת ודקר אותם יחד יותר מ-150 דקירות בגופם. זוועה שכזאת קשה היה לעכל, ובמיוחד לאמא אוהבת, ששלחה את ילדיה ליום כיף עם אבא, וקיבלה בחזרה גופות קטנות אחרי התעללות – ונאלצה לקבור אותם בעודם כה רכים.

היום (ראשון), אחרי שנים שנראה כמו לא יכולה להתרחש כזו שמחה, ילדה לילך בת, בשעה טובה. לסביבתה הקרובה אמרה כי הכאב עם השמחה מתערבבים ללא יכולת להפריד ביניהם.

בדף הפייסבוק שלה כתבה לילך פוסט שזכה למאות לייקים: "האמת.. לא חשבתי שיהיה ככה.. חשבתי שאעדכן שיתאים. ידעתי שאנשים יתרגשו אבל לא שערתי שאזכה לכזו אהבה.
אין באפשרותי כרגע לענות לכולם ולכן כותבת כאן, אחזור לכל מי שכתב לי בקצב שיתאים.
לא לקחתי בחיים סמים, היום השלימו לי את המכסה.. אני מטושטשת ומותשת!
וברצינות.. תודה על החיבוקים והאהבה. מעריכה ומוקירה כל אחד ואחת מכם".

צילום מסך פייסבוק




תינוקת אב רצח את ילדיו לילך שם טוב נקמה ניצחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד