כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

פיגוע ברחוב הנביאים בירושלים; המחבל נוטרל

אדם אחד נפצע קל בפלג גופו העליון מדקירת מחבל פלסטיני ברחוב הנביאים במרכז העיר ירושלים; המחבל נוטרל בזירה

פיגוע במרכז העיר ירושלים, צילום אילוסטרציה: פלאש90
פיגוע במרכז העיר ירושלים, צילום אילוסטרציה: פלאש90

פיגוע דקירה אירע לפני זמן קצר (ב') ברחוב הנביאים בירושלים: ישראלי בן 30 נפצע בפלג גופו העליון, טופל במקום ופונה לבית חולים כשהוא במצב קל.

המקרה אירע בפינת רחוב הנביאים וחיל ההנדסה - מחבל פלסטיני דקר אברך חרדי כבן 30 בפלג גופו העליון, ופצע אותו באורח קל. על פי העדויות, האברך נפצע במהלך מאבק עם המחבל הדוקר.

השוטרים שהיו בזירה מדווחים כי הם הבחינו בחשוד דוקר ונמלט לכיוון רחוב בן שדאד בעיר העתיקה, במהלך מנוסתו השליך את הסכין. השוטרים ביצעו מרדף קצר, תפסו את המחבל, השתלטו עליו ועצרו אותו. המחבל כבן 20 תושב שטחים, הועבר לחקירה בימ״ר ירושלים.

מתנדבי הצלה העניקו טיפול רפואי לפצוע, ופינו אותו כשהוא במצב קל לבית החולים שערי צדק בעיר.

פאראמדיק מד"א אהרון אדלר שהגיע למקום וטיפל בפצוע סיפר - "מיד כשהגענו ראינו צעיר כבן 26 בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת בפלג גוף עליון, הוא סיפר לנו שהוא הלך ברחוב ביחד עם בני משפחתו כשלפתע הותקף וכשהוא נפצע בזמן שנאבק עם המחבל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קל ויציב".

מפקד מרחב קדם אמר כי - ״התגובה המהירה של השוטרים והלוחמים הביאה למעצר המיידי של המחבל, הפסקת האירוע ומניעת פגיעה בחפים מפשע נוספים. השוטרים והלוחמים הפרוסים בשטח פועלים ברמת עירנות ודריכות מבצעית גבוהה ופעילותם בשטח נמשכת למען בטחון כלל התושבים והמבקרים בבירה״.
פיגוע ירושלים פיגוע הנביאים מחבל נוטרל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד