כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לאחר 13 ימי מעצר: אסיר אילת שוחרר מהכלא עם מסכת בבא מציעא

13 יום גזר בית המשפט הצבאי על העריק, שנתפס במהלך חופשה באילת • מהכלא הוא יצא חבוש בכובע וחליפה, עם מסכת בבא מציעא בחיקו

חזן בצאתו מהכלא ומסכת בבא מציעא בידו
חזן בצאתו מהכלא ומסכת בבא מציעא בידו

הבחור משה חזן, תלמיד ישיבת 'שערי תבונה' באלעד, מי שכונה 'אסיר עולם התורה' לאחר שנעצר בעיר הדרומית אילת לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס, שוחרר הבוקר (ב') מכלא 4, לאחר שריצה את העונש שגזר עליו בית הדין הצבאי - 13 ימי מעצר.

חזן יצא מהכלא עם כובע וחליפה ומסכת בבא מציעא בידו, כפי שסיפר במהלך הימים שריצה עונש מאסר כי הוא לומד את המסכת שהוכנסה לתאו. בני משפחתו וחבריו של חזן הגיעו לקבלו בשערי הכלא בריקודים והוא נראה נרגש.

מיד לאחר מכן הגיע לירושלים לשכונת שערי חסד לביקור אצל הגר"ש אויערבך שם נערכה לו קבלת פנים.

כזכור, בעקבות מעצרו יצאו אנשי 'הפלג הירושלמי' להפגנות סוערות וחסימות כבישים, וכן ערכו עצרת ענק במוצאי יום העצמאות ברחבת שערי הכלא בו הוא היה כלוא. חזן נעצר בבין הזמנים בעת ששהה בחופשה באילת. כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' - המשטרה לכדה אותו באילת, בעקבות מריבה עם נהג מונית על תשלום נסיעה.



בראיון ל'בחדרי חרדים' מהכלא אמר חזן והתייחס לעדות נהג המונית לפיו הסלקטורים ב'קרייזי אלפנט' סירבו להכניסו ואומר "לא ביקרתי ח"ו בשום מקום פסול".

באשר לעדות לפיו היה ללא כיפה וציצית, הוא אומר נחרצות: "נעצרתי בעודי חובש כיפה ולובש ציצית וביגוד שחור לבן. כל דבר אחר שהופץ בענייני הוא הוצאת דיבה על לא עוול בכפי. מאז שנכנסתי לכלא שמעתי את כל השמועות שהופצו בענייני, והכל שקר וכזב".















משה חזן אסיר אילת הפלג הירושלמי שערי תבונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 65 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד