כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

74% ממצביעי ליברמן רוצים שיצטרף לממשלה

סקר של ערוץ הכנסת מגלה כי הבוחרים מעוניינים שישראל ביתנו תצטרף לממשלה, לעומת 22% בלבד מכלל הציבור שמעדיפים את הרצוג

ליברמן. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
ליברמן. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90

בצל דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בימים האחרונים כי קיבל איתותים מסביבתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להצטרפות לממשלה, מתפרסם היום (ב) סקר בערוץ הכנסת לפיו רוב מצביעי ישראל ביתנו תומכים בכניסת ליברמן לממשלה.

בסקר שיפורסם הערב במלואו בתוכנית הצוללת בערוץ הכנסת ואשר נערך על ידי מכון פנלס פוליטיקס, נשאלו תומכיו של ליברמן האם הם בעד הצטרפותו לממשלה, ו‏74% ממצביעיו השיבו כי רוצים אותו בממשלה ורק 22 אחוז השיבו שהם מעדיפים שלא יצטרף לממשלה.

בשאלה זהה שהפנו לכלל הציבור, האם הם רוצים לראות את את ליברמן נכנס לממשלה, השיבו 44% מכלל הציבור כי הם מעדיפים את ליברמן על פני הרצוג, ורק 22 אחוז העדיפו את הרצוג על פני ליברמן.

בתוך כך יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, השתתף היום בוועידה השנתית של הליגה נגד השמצה בארה"ב. בראיון אקטואלי עם ג'פרי גולדברג נשאל לפיד מה האלטרנטיבה שהוא מציע לנתניהו והשיב "אני עובד קשה מאוד קשה כדי להשיג את המטרה ולהוביל את מדינת ישראל. זה הזמן של ישראל להתקדם ואנחנו מציעים לציבור תכנית מפורטת שתצעיד את ישראל במסלול הנכון. ישראל מתמודדת כעת עם אתגרים רבים מבחוץ וגם מבפנים. צריך שתהיה מנהיגות שתדע להתמודד עם האתגרים הללו".

לפיד הוסיף: "ראש הממשלה נתניהו הוא יריב קשה אבל מנהיגות קשורה גם לזמן, אתה צריך את המנהיג הנכון לזמן נכון. זה הזמן של הציבור הישראלי להתקדם ואני עושה את זה בכבוד. אני לא אוהב שפוליטיקאים בונים מנהיגות על ידי השמצות של ראש הממשלה ואני נוהג בו בכבוד אבל זה הזמן של ישראל להתקדם וזו הסיבה שהצטרפתי לפוליטיקה".

לפיד התייחס לדיוחים על מגעים בין הליכוד להרצוג כניסה לממשלה ואמר: "זה לא טוב למדינה. זה מעביר מסר שיכול לגרום לכך שאנשים יסתכלו על המערכת הפוליטית בעיניים ציניות ויגידו לעצמם שלמערכת הפוליטית אין קשר אליהם כי היא לא עוסקת בבעיות שיש לציבור, היא לא עוסקת בכלכלה היא לא עוסקת בסוגיות של מלחמה ושלום לא עוסקת ביחסים שיש לנו בעולם, היא עוסקת רק בג'ובים".
איווט ליברמן סקר בוחרים ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד