כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האברך שנאבק במחבל ל'בחדרי': "התפללתי - רק שלא יגיע לילדים"

יהושע פרנק, האברך בן ה-26, שנפצע הבוקר בעת שנאבק במחבל שניסה לדקור אותו, משחזר את רגעי האימה ל'בחדרי': "ישבנו, אשתי והילדים על ספסל ברחוב, כשפתאום המחבל התנפל עלי" • "ראיתי ניסים גדולים והצלחתי להדוף אותו" • "רציתי לרכוש דירה באזור - עכשיו כבר לא"

בזירה הבוקר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בזירה הבוקר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

"פתאום שלף סכין ודקר". יהושע פרנק, האברך בן ה-26, שנפצע הבוקר (ב), בפיגוע דקירה משחזר את רגעי האימה ל'בחדרי חרדים'.

החרדי שנפצע הבוקר בפיגוע הדקירה ברחוב הנביאים בירושלים, משחזר ל'בחדרי חרדים' את האירוע: "ישבנו עם רעייתי", הוא מספר, "על ספסל ברחוב הנביאים בירושלים, עגלת התאומים שלנו, חיכינו למתווך דירות שהיה אמור להראות לנו דירה לקנייה במקום סמוך. תוך שאנו ממתינים, עצר לידינו אדם. תחילה לא חשדתי בו אבל הוא עמד בצורה חשודה, הרמתי את הראש לכיוונו לראות במי מדובר, ואז לפתע הוא שלף סכין.

פרנק גילה תושיה והצליח למנוע פגיעה חמורה בו ובמשפחתו: "כשהוא בא לדקור אותי זינקתי עליו מהספסל, ואז הוא דקר אותי בכתף, תוך שהוא צועק ומקלל "אללה אכבר". הוא ניסה לדקור אותי בצלעות אבל הצלחתי להדוף אותו, זה היה נס. ומשראה שהוא לא יכול עלי, הוא זרק את הסכין על ראשי, ונס על נפשו. בנס לא נפגעתי אלא רק קיבלתי מכה יבשה.

"שוטרים ששהו בסביבה וראו את הנעשה פתחו במרדף אחריו ועצרו אותו, בינתיים הגיעו כוחות ההצלה וטיפלו בי, ופינו אותי לבית החולים שערי צדק".

הוא מוסיף ואומר: "לאחר שנדקרתי, בדקתי שאשתי והילדים מרגישים טוב". הילדים שראו את שאירע מול עיניהם, היו בהלם. אשתו גם היא נכנסה לטראומה.

"אשה שרואה את בעלה נדקר מול העיניים זה לא דבר פשוט", הוא אומר, "בעצם מה שחשבתי כשהוא דקר אותי, זה רק שלא יגיע לאשה והילדים. היו ניסים גדולים, כי אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הוא היה מצליח לפגוע בהם.

"ברוך השם שהצלחתי להדוף אותו ונפגעתי קל, והוא לא פגע במשפחתי".

פרנק שוחרר עוד היום מבית החולים: "אני עדיין תשוש נפשית ופיזית מכל האירוע", הוא אומר, "צריך המון כוחות נפש בשביל זה".

אשר לתוכניתו לרכוש דירה באזור הוא כבר לא בטוח: "אני ואשתי לא נגור באזור שם, רק לחשוב כל פעם שנהיה שם על האירוע זה קשה".

"בכלל, הוא מסיים בשיחתו עם 'בחדרי': "היה שיפור בזמן האחרון, היו פחות דקירות בירושלים אבל אבל היום זה הגיע אלי. צריך להתפלל שזה ייגמר".




צילום: חדשות אונליין

המקרה אירע בפינת רחוב הנביאים וחיל ההנדסה - מחבל פלסטיני דקר את פרנק בפלג גופו העליון, ופצע אותו באורח קל.

השוטרים שהיו בזירה מדווחים כי הם הבחינו בחשוד דוקר ונמלט לכיוון רחוב בן שדאד בעיר העתיקה, במהלך מנוסתו השליך את הסכין. השוטרים ביצעו מרדף קצר, תפסו את המחבל, השתלטו עליו ועצרו אותו. המחבל כבן 20 תושב שטחים, הועבר לחקירה בימ״ר ירושלים. ,

טרור ירושלים שער שכם מחבל בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד