כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כוכב התקשורת החב"די עוזב את col

העיתונאי מנחם כהן, עורך אתר חב"ד און ליין col, מסיים את תפקידו באתר ויתמקד בעיתון כפר חב"ד אותו הוא עורך

מנחם כהן
מנחם כהן

העיתונאי מנחם כהן, עורך אתר חב"ד און ליין col, מסיים את תפקידו באתר ויתמקד בעיתון כפר חב"ד אותו הוא עורך מספר שנים, כך הודיע אתמול.

מנחם כהן בן ה-29 עיתונאי צעיר ומבטיח, החל את דרכו העיתונאית בעודו תלמיד בישיבה, כאשר במהלך לימודיו התפרסמו טורים פרי עטו, בשבועון 'כפר חב"ד'.

כהן, שה'חיידק' העיתונאי מלווה אותו כבר מהילדות, למד רבות מרבים וטובים, והביא את יכולותיו לידי ביטוי בשבועון 'כפר חב"ד' - אותו הוא עורך ביד רמה.

תחנות חייו בעיתונות התחילו ב'כפר חב"ד', המשיכו בשבועון חרדי בולט, ובמקביל שימש כעורך האתר החבד"י הגדול COL במשך עשר שנים.

כעיתונאי חב"די צעיר, הגיע כהן להישגים מרשימים בחסידות.

לחבריו כתב מנחם כהן "שלום חברים אחרי שנים מאתגרות ומרתקות באתר COL, פרשתי השבוע מתפקידי. היו אלה שנים משמעותיות בחיי, בהם נהניתי לדווח להמוני הגולשים על הפעילות של שלוחי חב״ד בארץ ובעולם ועל הנעשה בקהילותיהם של חסידי חב״ד בתפוצות, על תגליות מיוחדות מחיי הרבי ועל דברי ימי חב״ד.

"זכינו להביא, יחד עם הצוות הנפלא, הישגים עיתונאיים רבים (החל מראיונות עם צמרת המדינה, רבנים חשובים ומושלי מדינות בעולם ושורת אישים בכירים, לצד שלל פרויקטים ייחודיים) שזכו לחשיפה מרשימה ומיקמו את COL כאתר חדשות מוביל ופופולרי, כזה השומר על שפה נקיה וטוהר הפרסום, כזה ששם לו את האחריות לפני ה״סקופ״ העיתונאי, כזה ששם את האנושיות בראש סדר העדיפויות, כזה שממושמע להוראות ולהכוונת הרבנים, כזה שמעדיף את האייטמים החיוביים ומקדשי שם שמים ולא להיפך חלילה".

"חסידים אינם נפרדים, כידוע, ובתקופה הקרובה אמשיך ללוות את האתר בעצה ובחשיבה, בעזרת השם".
מנחם כהן חבד און ליין col כפר חבד תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד