י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביבי נפגש עם בוז'י - אין עדיין הבנות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם בוז'י הרצוג, אך השניים לא הגיעו להסכמות • סקר: ש"ס מאבדת מנדט, יהדו"ת עולה במנדט

נתניהו והרצוג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו והרצוג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (א) עם יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג במעונו של נתניהו בירושלים. למרות הפגישה לא נרשמה התקדמות בין השניים, כך חשף הפרשן הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל.

תוך כך, על פי סקר חדשות 2, יהדות התורה מתחזקת במנדט וש"ס מאבדת מנדט.

לפי הדיווח השניים נפגשו אך לא הגיעו להסכמות בנושאי מתווה הגז וחוק העמותות. ‏נתניהו מתעקש על חוק וי-15, כך גם מתעקש על חוק ההשעיה ועוד.

שר האוצר, משה כחלון נאם ב"פורום נתניה לנדל"ן" במכללה האקדמית נתניה והתייחס לסיכוי לממשלת אחדות: "נפגשתי עם רה"מ ושמעתי ממנו שהמגיעים להרחבת הממשלה נמשכים, זה הזמן ואין זמן מתאים יותר מזה לממשלת אחדות, ממשלה רחבה.

"מנהיגים צריכים לקבל החלטות אמיצות גם כשקשה ולא רק כשקל, אני מצפה מהמנהיגים לקבל החלטות ולבוא לעם ישראל וציבור הבוחרים ולהגיד שקיבלו החלטה כי זה מה שהם מאמינים שטוב לעם ישראל. ממשלת אחדות פירושה יציבות, היציבות חיונית להמשך הרפורמות בבנקאות, להוזלת יוקר המחייה ולהצלחת הרפורמה בדיור".

תוך כך: הערב מתפרסם סקר מיוחד בחדשות ערוץ 2 שנעשה על ידי מכון מדגם בפיקוחם של מנו גבע ומינה צמח. הנסקרים נשאלו את מצביעי המחנה הציוני האם הם בעד או נגד כניסת המחנה הציוני לממשלה? 60 אחוז ענו שהם נגד כניסה לממשלה, ורק 36 אחוז בעד כניסה.

בסקר נשאל גם כלל הציבור, אם הם בעד כניסת המחנה הציוני לממשלה ו-52 אחוז השיבו שלא ו-24 אחוז השיבו בחיוב.

כך גם נערך סקר מנדטים על פיו, הליכוד מאבד 3 מנדטים ומקבל 27 מנדטים. יש עתיד מזנקת ל-18 מנדטים ומקבלת תוספת של 7 מנדטים. המחנה הציוני צונח ל-17 מנדטים ומאבד 7 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת שומרת על כוחה, ומקבלת 13 מנדטים.

הבית היהודי עולה ב-2 מנדטים ומקבלת 10 מנדטים. ישראל ביתנו עולה ב-3 מנדטים ומקבלת 9 מנדטים. 'כולנו' מאבדת 3 מנדטים ןמקבלת 7 מנדטים. יהדות התורה מתחזקת במנדט ומקבלת 7 מנדטים. ש"ס מאבדת מנדט ומקבלת 6 מנדטים. מרצ מתחזקת במנדט ומקבלת 6 מנדטים.

כך גם 'חדשות 10' ערך סקר בפיקוחו של קמיל פוקס. הנתונים הם: 'הליכוד' 25, 'יש עתיד' 20, ערבים 14, 'המחנה הציוני' 13, 'הבית היהודי 12, 'ישראל ביתנו' 9, 'כולנו' 9, ש"ס 6, יהדוה"ת 6, 'מרצ' 6.
נתניהו הרצוג ראש הממשלה הבית היהודי ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד