י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דיווח: הרצוג ייכנס את ועידת מפלגת העבודה בשבוע הבא

יו"ר האופוזיציה נחוש להיכנס לממשלה, גם במחיר פילוג מפלגתו: נתניהו והרצוג ייפגשו שוב בניסיון להגיע להבנות • 18 ראשי סניפים במפלגה הודיעו אתמול כי הם תומכים ברצונו של הרצוג להיכנס לממשלת נתניהו - כל הפרטים

הרצוג בועידת העבודה, צילום: תומר נויברג, פלאש90
הרצוג בועידת העבודה, צילום: תומר נויברג, פלאש90

לקראת כניסה לממשלה? יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג שוקל לכנס את ועידת מפלגת העבודה בשבוע הבא, כדי לאשר את הכניסה לממשלה. אמש (ב') הודיעו 18 ראשי סניפים של מפלגת העבודה ברחבי הארץ כי הם תומכים בכניסה לממשלה.

כזכור, אמש חשף חדשות 2 כי נתניהו נפגש עם הרצוג ביום ראשון בערב, אך בין השניים לא נרשמה התנגדות. העיתונאית הפוליטית טל שניידר מדווחת הבוקר כי השניים צפויים להיפגש שוב בניסיון להגיע לעמק השווה, כשנתניהו דורש מהרצוג גוש של לכל הפחות 10-12 ח"כים שיתמכו בממשלה בהצבעות השונות.

גורם הבקיא במגעים אמר לישראל היום כי "הרצוג דורש שורה של דרישות על מנת להציג את ההסכם כהישג עבור חברי מפלגתו, אולם ראש הממשלה, שאמנם מעוניין להרחיב את הממשלה, לא מוכן לשנות את קווי היסוד או להקפיא בנייה ביהודה ושומרון כתוצאה. יש ממשלה מכהנת שיכולה להחזיק מעמד עוד הרבה זמן, ולכן על הרצוג יהיה להבין שייאלץ להתגמש בדרישות‭."‬

ח"כ דוד ביטן התייחס אתמול לאפשרות ששר הביטחון יעלון יאלץ לעזוב את תפקידו בעקבות התרחבות הקואליציה, ואמר כי "אם ישראל ביתנו תצורף לקואליציה, שר הביטחון יעלון יועבר מתפקידו למשרד החוץ".
הרצוג נתניהו כניסה לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד