י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כוחות כיבוי האש השיגו שליטה על החומר המסוכן בירושלים

חומר מסוכן ולא מזוהה דלף ממשאית באזור פסגת זאב, והזעיק את כבאי יחידת חומרים מסוכנים למקום • בעקבות הדליפה הונחו התושבים שלא לצאת מהבתים, ולא להדליק מזגן • הכבאים: "אספנו את החומר, ודיללנו אותו באמצעות מים"

כוחות כיבוי האש השיגו שליטה על החומר המסוכן בירושלים
ל

חמירא סכנתא - חומר מסוכן ולא מזוהה נשפך הבוקר (ג') ממשאית באזור פסגת זאב בירושלים, התושבים נקראו להסתגר בבתים עד לתום האירוע. מתנדבי הצלה העניקו עזרה רפואית לנפגעים עם צריבות והקאות. אשה בת 41 פונתה להדסה עין כרם במצב קל.

כבאי יחידת חומרים מסוכנים וניטור של כבאות והצלה מחוז ירושלים, פעלו לטיפול בשפך של חומר כימי לא מזוהה, שדלף בשדרות משה דיין בעיר. על פי המידע מהמקום, החומר נשפך ממשאית על פני הרחוב. צוותי הכבאות אספו את החומר המסוכן, ודיללו אותו באמצעות כמויות מים גדולות.

תושבים שגרים בסמוך דיווחו על הקאות וצריבות בעיניים. בעת האירוע ניתנה הוראה על הסתגרות בבתים לתושבי האזור, לסגור את החלונות ולא להדליק מזגנים, שבוטלה מיד כשהושגה השתלטות על החומר.

מדוברות כבאות ירושלים נמסר כי "צוותי החומ"ס והניטור של כבאות והצלה ירושלים בפיקודו של רשף איתן צליח מפקד יחידת החומ"ס המחוזית, הצליחו לשטוף ולאסוף את החומר הכימי שנשפך בשדרות משה דיין-פסגת זאב. לאחר ביצוע ניטור יסודי של כל האזור באמצעות גלאים ואמצעים נוספים, וכן הערכת סיכונים שבוצעה בשטח, הוחלט על סיום ההסתגרות האזרחים באזור וחזרה לשגרה מלאה".

נסיבות האירוע נחקרות.
חומר מסוכן דליפה פסגת זאב דליפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד