י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יחימוביץ': "אאבק בכל כוחי נגד הכניסה לממשלה"

בכירי מפלגת העבודה יוצאים מגדרם כדי למחות על כוונתו של הרצוג להיכנס לממשלת נתניהו

הרצוג, פלאש90
הרצוג, פלאש90

ההתנגדות ב'מחנה הציוני' לכניסה לממשלה עולה שלב - ח"כ שלי ‏יחימוביץ׳ מודיעה היום (ג') כי "אלחם בכל כוחי בהצטרפות לממשלה. לא אמכור את עקרונותיי עבור תיק. יקרו דברים לא טובים אם ההצטרפות תקרה כמהלך כוחני".

את הדברים אמרה יחימוביץ' בראיון לרשת ב'. דבריה מגיעים בעקבות הפרסום אמש על פגישה שנערכה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג במעונו של נתניהו בירושלים, בנושא הכניסה לממשלה. לדברי יחימוביץ "בוודאי שאני רוצה להיות שרה בכירה ואני חושבת שאהיה שרה טובה אבל לא בכל תנאי".

לדברי יחימוביץ', ‏צירים של מפלגת העבודה מקבלים בשעה זו טלפונים עם איומים והבטחות כדי לכנס בתוך ימים ספורים את ועידת המפלגה, על מנת לדון בכניסה לממשלה.

ח״כ פרופ׳ יוסי יונה התייחס לאפשרות לכניסה לממשלה ואמר "הסקרים האחרונים מוכיחים - אין לנו מנדט ציבורי להיכנס לקואליציה! תולי התקוות בקץ שלטון הימין - מתנגדים. בוחרי המחנה הציוני - מתנגדים, חברי מפלגת העבודה - מתנגדים, כפי שזה נראה, רוב חברי ועידת מפלגת העבודה - מתנגדים״.

עוד אמר ח״כ יונה: ״להתנגדות הגורפת טעמים רבים. אבל היא נובעת בעיקר, לבושתינו, בגלל שהדבר היחיד המונח על שולחן המשא המתן ״הקואליציוני״ המתמשך הוא מספר התיקים המוצע לנו. בלשון אחר, הדבר היחיד הוא המחיר שבשבילו מוכן יו״ר המחנה הציוני להתנער מעקרונות היסוד של המחנה שהוא מנהיג".
הרצוג נתניהו יחימוביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד