כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

נכנסים לממשלה? עימות חריף בין בוז'י לשלי

ח"כ שלי יחימוביץ תקפה בחריפות את בוז'י הרצוג: "די לקומבינות ולזחילה המבישה לממשלה"

יצחק הרצוג, צילום: תומר נויברג, פלאש 90
יצחק הרצוג, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

העימות במחנה הציוני מתחמם בעקבות הדיווחים על כניסה לממשלה, ויחימוביץ תוקפת היום (ג), את הרצוג.

ח"כ שלי יחימוביץ תוקפת בחריפות בפוסט בפייסבוק, את יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג וכותבת: "זה אנחנו או הוא? או שזה אנחנו וגם הוא וגם איילת שקד וגם סמוטריץ'? די לקומבינות, די למעילה באמון הבוחרים, די לזחילה המבישה לממשלה. חברות וחברים, זו קריאה למאבק על צלמנו ודמותנו, על צדק ונקיון כפיים, על אידיאולוגיה, וכן, גם על כבודנו".

לדברי יחימוביץ: "יש משמעות וערך למילה. להבטחה. להתחייבות. בלי אלה הפוליטיקה בכלל ומפלגת העבודה בפרט תהיה ראוי לכל בוז שרוחשים לה. כל תו וכל פסיק בהצעה הזאת נועדו שלא להרגיז את הבית היהודי. מפלגה של 8 מנדטים. כל תו וכל פסיק נועדו לייתר ולהשפיל אותנו. לגרום לנו לשבת בממשלת שקד-סמוטריץ'-בנט בעודם ממשיכים לעשות שמות בכל מה שיקר לנו.

"אני מתכוונת לעשות את כל מה שביכולתי: ציבורית, פוליטית, פרלמנטרית, משפטית - כדי למנוע את התרסקותה של המפלגה שלנו. יש לנו יחד כוח גדול מאוד. בואו נגייס אותו עד הקצה בשביל מטרה ערכית ודרמטית".

בתגובה על דבריה של יחימוביץ ועל ההשוואה הבוטה בסטטוס שכתבה נמסר מלשכת הרצוג: "יחימוביץ אינה מכירה את מלוא הפרטים ומטיפה להתנגדות ללא הכרת הפרטים ממניעים פוליטיים בלבד. אנו מציעים לה להמתין עד לתוצאה סופית של השיחות ומצופה ממנה להמתין וללמוד את העובדות אם וכאשר תגיע הצעה ועד אז להימנע מאיומים, שימוש במושגים אלימים כמו ״חתונת דמים״ והשוואות בזויות לבעלי חיים".
שלי יחימוביץ יצחק הרצוג מפלגת העבודה המחנה הציוני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד