י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרצוג לנתניהו: "תבחר - מלחמה עם ליברמן, או תקווה איתנו"

יו"ר 'המחנה הציוני' לוקח צעד אחורה בעקבות פגישת ראש הממשלה עם יו"ר 'ישראל ביתנו', ומודיע כי לא יקיים משא ומתן במקביל לליברמן • יו"ר ההסתדרות ניסנקורן, שתמך בכניסה לממשלה, מצהיר כי כעת הוא מתנגד באופן נחרץ

הרצוג, פלאש90
הרצוג, פלאש90

בעקבות זימון ליברמן לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו, על מנת לפתוח במו"מ קואליציוני, כינס הרצוג מסיבת עיתונאים ואמר כי על נתניהו לבחור בינו לבין ליברמן. "לא יתקיים מו"מ במקביל. שיבחר - מלחמה והלוויות עם ליברמן, או תקווה איתנו".

‏גורמים בסביבת ראש הממשלה נתניהו אמרו היום כי "המגעים עם ליברמן לא סוגרים את הדלת בפני מפלגת העבודה. ראש הממשלה מעוניין בהמשך השיחות".

גם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן קורא ליו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג להפסיק את המגעים עם הליכוד על כניסה לממשלה, זאת לאחר שתמך בחודשים האחרונים בהצטרפות המחנה הציוני לממשלה, ואף השתתף בפגישות בין הצדדים בנושא.

ח"כ שלי יחימוביץ תקפה אף היא ואמרה: "הרצוג הוא גיבורו מרצון של מחזה מביש שהמיט קלון על מפלגת העבודה. כצפוי, הוא גם אכל את הדגים הסרוחים מידיו של נתניהו וגם מגורש כעת מהעיר. איתו ספגה מכה קשה מפלגת העבודה כולה, חברי הכנסת המצוינים שלה, וכל מי שמאמין בערכיה. גם האמון הדל ממילא של הציבור במערכת הפוליטית ספג מהלומה, ובצדק.

"נתניהו הושיט להרצוג מלכתחילה עצם מרוטה של שיירים שהרצוג התעקש לקחת אותה כאילו היתה אוצר גנוז, אבל אפילו העצם הזאת נלקחת כעת מפיו בעל כורחו. גם אם פגישת נתניהו ליברמן לא תוליד דבר, יש לסיים את הפארסה מיד. אוי לבושה."

בפוסט בפייסבוק של צעירי המפלגה נכתב - "חברת הכנסת המעולה סתיו שפיר היא הראשונה שחתמה הבוקר על ההתחייבות שיזמנו, שבה חברות וחברי הכנסת מודיעים באופן רשמי שלא יקחו שום חלק בממשלה הרעה הזו. סתיו בחרה בדרך הזו, למרות שיכלה לבחור בקלות בשינוי אחר - שינוי הלשכה שלה ללשכת שרה בממשלת הימין. אנחנו גאים בנבחרות ונבחרי הציבור שלנו שלא מתבלבלים ומהווים מצפן גם בתקופות הכי מורכבות, ובשעות הקרובות נעלה כאן בדף התחייבויות נוספות של חברי הסיעה. לא מתייאשים, מנצחים".
הרחבת הממשלה נתניהו והרצוג ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד