י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הבן מאשים: "הוואטסאפ הפך אותי ליתום"

בנו של אחד מקורבנות האסון במיאמי, כותב מכתב מרגש למנהלי קבוצות הוואטסאפ: "הרגתם את אבי כשהוא עוד היה בחיים"

הבן מאשים: "הוואטסאפ הפך אותי ליתום"
pixabay

"הוואטסאפ הרג את אבי", כך אומר בנו של אחד מקורבנות האסון במיאמי, במסר שפרסם ברשתות החברתיות בארה"ב.

על פי המדווח את המסר כתב אחד מבניו של ההרוגים, ובו הוא מתאר את מה שעבר עליו ביום האסון: "התעוררתי כמו בכל בוקר, הלכתי לעבודה, ואז בשעה 11.30 אני מבחין בכמה מעובדי המשרד מסתודדים ביחד בצידו האחד של החדר. מאחר ואני רגיל להסתודדויות האלה המשכתי בעבודתי".

באותו בוקר, כפי שדוחח ב'בחדרי חרדים', אירעה הדרמה בחוף מיאמי. ומתברר שהידיעה עליה הגיעה במהירות מפליאה אל הבן.

"זמן קצר לאחר מכן אני רואה שקיבלתי 68 הודעות שלא קראתי. פתחתי את ההודעה הראשונה וליבי החסיר פעימה, ידי קפאה הרגשתי מעולף ראיתי כוכבים, כל ההודעות שקבלתי בוואטסאפ מהשעה 11 התחילו במילים "ב.ד.א" (ברוך דיין אמת) לפחות 3 אנשים מתו בתאונת סירה שהיתה במיאמי".

לפי תלונתו של הבן, בכל ההודעות הופיעו הפרטים המלאים. "הוואטסאפ הפך אותי ליתום", הוא אומר.

"בראש מעורפל מיהרתי הביתה", הוא כותב, "למרות המצב בו אני נמצא החלטתי לקחת דקה ולשבת לכתוב את המסר הזה לכל קבוצות הוואטסאפ, אולי זה הזמן המתאים לכתוב להם ואולי עכשיו הם יקחו את זה לתשומת ליבם.

"ההודעה הראשונה שהגיעה בוואטסאפ על האסון ועל ההרוגים ושמותיהם, הגיעה בשעה 11, בהודעה נאמר "בתאונת סירה שאירעה במיאמי נהרגו שלושה אנשים רוזנברג, פרנס ואנגלנדר, מישהו החליט ללא היסוס שהוא כבר יכול להרוג שלושה אנשים בהבל נקישה על המדפסת. בשעה 11 אף אחד עדיין לא הוכרז כמת, כולם עדיין היו בין החיים. בעלי הקבוצות מיהרו להתחרות ביניהם מי הגיבור שיוציא את ההודעה הראשונה על האסון, אף אחד מהם לא טרח לבדוק את הנסיבות, אם אותם בעלי קבוצות היו מבקשים מאלפי האנשים הקשורים אליהם, להתפלל לרפואת האנשים, זה היה עוזר, אבל הם כבר המיתו את הקורבנות.

"בהתחלה כשקראתי את הידיעה הראשונה רציתי לקוות שזה לא נכון. נסיבות התאונה הם שפגעו בי עוד יותר. מתלונן הבן. כולם כתבו שמדובר בתאונת סירה, אך כפי שהתבבר המקרה אירע, כאשר "הלכו לטייל על החוף ופתאום החלה סערה בלתי צפויה. גל גדול הגיע ושטף אותם לעבר המים".

והוא מסיים: "עכשו אין לי קול, הראש שלי לא מסוגל להתרכז, אני מדפיס את המילים האלה כשדמעות שוטפות את עיני, זה היה ללא ספק היום הקשה ביותר בחיי, וההודעה בווטסאפ הוסיפה יגון וכאב לכאבי.

"כל מה שאני רוצה להגיד שכשיש טרגדיה אל תנסו להיות גיבורים ולהתחרות אחד בשני, מי מוציא ראשון את הידיעה, תנסו קדם לברר את הפרטים ואף פעם אל תעיזו להמציא פרטים, כי אי שם יש בני משפחה חברים, שאתם פוגעים בהם.

"אני בחיים לא אשכח את הידיעה הראשונה שקראתי בוואטסאפ, מעכשיו שום דבר כבר לא יכול להפתיע אותי", מסיים הבן.

יצויין כי אף אחד מבניו של הנפטר, אינו מאשר את כתבת המסר, ואפשר כי מדובר בפוסט שכתב אלמוני כביכול בשם אחד הבנים. מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה כי בניגוד לדיווחים, בכל מקרה אף אחת מבנותיו של הנפטר לא כתבה זאת.
אסון במיאמי סאטמר וואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד