ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טרנד העתיד כבר כאן - איך לובשים אותו?

מטאלי ונוצץ, הרבה פריטים עם נוכחות שיא • כמובן שאסור להגזים איתם ויש לדעת לשלבם בהופעה שבחרנו • כך תלכי על בטוח ותלמדי את טרנד העתיד שנמצא כבר כאן

טרנד העתיד כבר כאן - איך לובשים אותו?

פסח כבר מאחורינו וארון הבגדים מסודר במינימליזם מופתי (כי שחררתן כל כך הרבה פריטים שלא לבשתן, לתרומה) צריך להתחיל לתכנן מה אתן הולכות לחדש במלתחה לקראת הקיץ.

בשבועות הקרובים אעלה מספר פריטים שיעשו לכן את הקיץ, והפעם כל הנוצץ! מוזמנת להסתנוור מהטרנד הכי בוהק שיש - וללמוד איך ללבוש אותו כמו שצריך.

נראה שהעתיד כבר כאן, ועכשיו גם תורנו להתלבש ולהתקשט עם פריטים מטאליים שיסנוורו את הסביבה. אבל איך לובשים את הטרנד?

כיוון שמדובר בפריטים עם נוכחות, לא צריך להגזים איתם - אלא פשוט להוסיף פריט מטאלי אחד או שניים להופעה, בין אם זה צמיד גדול, ארנק מוזהב ובוהק או סנדל בצבע כסוף. אם את רוצה ללכת על טוטאל לוק מטאלי, מתני את האקססוריז כדי שהמטאל יהיה המרכז.



נהוג לחשוב שבכל הנוגע לתכשיטים ואביזרים, כדאי לדבוק בצבע אחד ואחיד לכל האאוטפיט: הכל כסף או הכל זהב. בשנים האחרונות החלו לצוץ תכשיטים ושעונים המשלבים בהצלחה גם כסף וגם זהב. תכשיטים מסוג זה מוכיחים שאכן אפשרי לשלב בין שתי המתכות בצורה מוצלחת ומעניינת.

כדי ללכת על בטוח, בחרו בתכשיט שמשלב בין השניים, ואם אהבתם את השילוב, יד המשלבת צמידי כסף וזהב תראה מעולה עם אאוטפיט נייטרלי ופשוט.


טרנד העתיד אופנה מטאלי אאוטפיט קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד