כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בדרך לחתימה: ליברמן ולוין נפגשו שוב

צוותי המו"מ של ישראל ביתנו והליכוד חידשו את הפגישה הבוקר, בתקווה לסיים את ההסכם הקואליציוני כבר היום

בדרך לחתימה: ליברמן ולוין נפגשו שוב

ליברמן לקראת חתימה עוד היום: פגישה שניה של צוותי המשא ומתן הקואליציוני נערכה הבוקר (ה)בין השר יריב לוין שמייצג את הליכוד ובין יו"ר ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן. הפגישה התקיימה בלשכתו של השר לוין בכנסת, ונמשכה כשעתיים.

בפתח הישיבה אמר השר לוין: ״ברוח שיתוף הפעולה, אנחנו מחדשים הבוקר את השיחות אחרי שקיימנו שיחות גם אתמול בלילה. הדברים מתנהלים בצורה טובה ואנחנו מקווים לסיים את הדברים במהירות האפשרית. זהו מהלך טבעי שיחזק את מדינת ישראל, יחזק את יציבות הקואליציה ויאפשר לנו באמת לקדם את כל המהלכים שהממשלה והציבור שבחר בנו מעוניינים בהם".

השר לוין נשאל האם צפויה חתימה בין הצדדים כבר היום והשיב כי ״אנחנו מתחייבים לעבוד קשה על מנת לסיים עוד היום.״

ח״כ ליברמן הוסיף: ״מצטרף לכל מילה״.

כזכור, בליכוד הציעו לישראל ביתנו את תיק הביטחון עבור ליברמן, ואת תיק הקליטה עבור ח"כ סופה לנדבר. גומרים הקשורים למו"מ אמרו הבוקר כי הפערים בין הצדדים קטנים והם בעיקר בנושאים הדורשים תקציב, וצפויים להגיע לסיכום בתיאום עם שר האוצר משה כחלון.

בסיום הפגישה  אמר  לוין - "סיימנו לפני זמן קצר את פגישת צוותי המשא ומתן של מפלגת הליכוד וישראל ביתנו. הפגישה הייתה רצינית, עניינית, ובאווירה מצוינת. רוב הנושאים כבר מסוכמים, ישנן עדיין מספר נקודות אשר מצריכות ליבון ואנחנו נטפל בהן במהלך היום. השותפות הזאת היא שותפות טבעית ולכן המחלוקות אינן רבות, אני מקווה שנוכל לסיים את ההסכם בתוך זמן קצר. הקמתה של ממשלה לאומית רחבה הינה דבר בעל חשיבות עליונה, גם לאור האתגרים העומדים בפני מדינת ישראל וגם משום שהדבר משקף את רצון הבוחר".
איווט ליברמן השר לוין שיחות ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד