כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סקר בדק: יאיר לפיד מנהיג האופוזיציה הפופולרי

מי ראוי לכהן כיו"ר האופוזיציה? סקר השווה בין האחוזים אותם מקבלים כל ראשי המפלגות שנותרו בחוץ לאחר הדרמה מאמש, ומצא כי בוז'י הודח אף משם

יאיר לפיד, צילום: פלאש90
יאיר לפיד, צילום: פלאש90

כישלון המשא ומתן של יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג, משפיע כצפוי על תדמיתו - מסקר שפורסם היום (ה') בערוץ הכנסת עולה כי הרצוג מקבל אחוז נמוך בשאלה "מי מתאים להיות יו"ר האופוזיציה?"

ה‏סקר נערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור 'ערוץ הכנסת', ובו נשאלו הנסקרים מי מתאים להיות יו"ר האופוזיציה? יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד מקבל את האחוזים הגבוהים ביותר - 44%. יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מקבל רק 26%. יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה מקבל 10%. אילו יו"ר מרצ זהבה גלאון מקבלת 7% בלבד.

אמש קראו שלושה חברי כנסת ב'מחנה הציוני' סתיו שפיר, מיקי רוזנטל ויוסי יונה להקדמת הפריימריז לראשות מפלגת העבודה, ולהתפטרותו של יצחק הרצוג מראשות 'המחנה הציוני'.

לדברי רוזנטל "המפלגה לא תוכל להשתקם אם לא תניח את המפתחות. איבדת את אמון הבוחרים. לאור הקלון שהטיל על מפלגת העבודה וערכיה, ולאחר הנהגתו הכושלת, על בוז'י להחזיר את המפתחות ולהתפטר מתפקידו לאלתר".

"מפלגת העבודה לא תוכל להשתקם כל עוד מוביל אותה אדם שהתנהל באורח חובבני ושיחק לידיו של נתניהו שהשתמש בנו וזרק לכלבים", הוסיף רוזנטל.
יאיר לפיד ראש האופוזיציה הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד