כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בזכות 'בחדרי': 'פצועי קרעסטיר' הוטסו לבית חולים בלונדון

שני צעירים חסידים נפצעו קשה בתאונה לפני שבוע בהונגריה, לאחר תפילה בציון רבי ישעיהל'ה מקרעסטיר זיע"א, ואושפזו בבית חולים מקומי • אתמול פרסם 'בחדרי חרדים' את קריאת משפחתם לסייע להעברתם ללונדון - היום, הוטסו בהטסה רפואית

בזכות 'בחדרי': 'פצועי קרעסטיר' הוטסו לבית חולים בלונדון
ג

 

בשורות טובות מהונגריה - לאחר אשפוז של כשבוע והתייצבות במצבם הרפואי המסובך של שני הבחורים שנפצעו קשה בתאונה הקשה סמוך לציון רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א בשבוע שעבר, הם המריאו בשעה האחרונה במטוס פרטי ובליווי צוות רפואי לבית חולים בלונדון.

השניים הועברו לבית החולים האנגלי הסמוך לביתם, ושם ימשיכו לקבל טיפול רפואי עד להחלמתם המהירה. בני המשפחה הודו לצוות הרפואי בבית החולים במישקולץ על הטיפול המסור ועל הצלת החיים של הבחורים.

אחד מבני ההמשפחה אומר ל'בחדרי חרדים' - "אני מודה לאתר 'בחדרי חרדים', על הפרסום למען התרמה להצלת נפשות, מאז הפרסום אמש רבים נרתמו להצלת הנפשות, ובנוסף אנו מודים לכלל עם ישראל והעסקנים על כל העזרה והתפילות למען שני הבחורים".

הוא מספר על השתלשלות האירועים - "היום ב-9 בבוקר שעון מקומי הונגריה, הבחורים יצאו עם אמבולנסים מבית החולים מישקולץ לכיוון שדה התעופה המקומי, ושם חיכה להם מטוס רפואי מיוחד עם צוות רפואי מתקדם. בשעה 11 שעון מקומי הונגריה המטוס המריא לכיוון לונדון, ונחת בשדה התעופה בלונדון בשעה שלוש (שעון מקומי). משם שני אמבולנסים לקחו אותם לבית חולים בלונדון, שזה בית חולים מוצלח ביותר שיכול להביא לשיפור מצבם הרפואי במהרה". בן המשפחה אומר כי "אנו מבקשים שתמשיכו להתפלל לרפואתם של החולים".

כזכור, יהודה ובנימין נפצעו קשה בתאונת דרכים לפני כשבוע, בעת שנסעו בדרכם חזרה לביתם בשכונת סטמפורד היל שבלונדון, לאחר שהשתטחו על ציונו של רבי ישעיל'ה מקרעסטיר זיע"א.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתם של יהודה זאב בן אירית ובנימין בן רחל, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

צפו בתיעוד מהחילוץ ללונדון:










תעונה קרעסטיר פצועי קרעסטיר בית חולים לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד