ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

נתניהו ליעלון: ההדחה לא סופית

ראש הממשלה נפגש עם שר הבטחון בוגי יעלון והבהיר כי הדחתו אינה סופית • ומה מעדיף הציבור: את איווט או את בוגי? התשובה מפתיעה

ביבי ובוגי. צילום: מרים אלסטר, פלאש90
ביבי ובוגי. צילום: מרים אלסטר, פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ה) עם שר הביטחון בוגי יעלון, והבהיר כי הדחתו מתיק הבטחון אינה סופית, כך דיווח הערב חדשות 2.

יעלון טרם החליט אם לקבל את תיק החוץ או להשאר מחוץ לממשלה. לפי הדיווח, ראש הממשלה נתניהו הבהיר כי לא יהיו שינויים במדיניות הביטחון של ישראל במידה ואביגדור ליברמן ימונה לשר הבטחון. ליברמן עצמו נפגש היום בכנסת, עם יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט.

בתוך כך, בסקר שפורסם הערב בחדשות 2, שנערך על ידי מכון מדגם בפיקוחם של מינה צמח ומנו גבע, מתברר כי לא קיימה העדפה חד משמעית בקרב הציבור באשר לזהותו של שר הבטחון - בוגי יעלון, או אביגדור ליברמן.

בסקר 38 אחוזים השיבו כי יעדיפו את יעלון בבטחון, 35 אחוז העדיפו את אביגדור ליברמן. באשר לשאלה איזו ממשלה יעדיפו, 37 אחוזים מנשאלים השיבו כי יעדיפו ממשלה עם ישראל ביתנו ורק 24 אחוזים השיבו כי יעדיפו ממשלה עם המחנה הציוני. 32 אחוז השיבו שאף אחת מהברירות אינו מוצא חן בעיניהם. הנותרים לא ענו.

תוך כך יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, קרא הערב לשר הביטחון יעלון ולח"כ אורלי לוי שפרשה מישראל ביתנו, להצטרף למחנה הציוני.
בוגי יעלון אייוט ליברמן הדחה שר ביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד