י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המשגיח שהואשם במעשי הזוועה: "הכל עלילות - הצדק עוד יצא לאור"

פרקליטו של איש החינוך הנאשם במעשים חמורים, בראיון ל'בחדרי חרדים': "הוא אמר לי היום שהכל עלילות. דיברתי גם עם משפחתו, והם לא קונים את הסיפור הזה" • המשגיח העצור מזה שבועיים "יושב ולומד כל היום"

המשגיח שהואשם במעשי הזוועה: "הכל עלילות - הצדק עוד יצא לאור"
k

איש החינוך שנאשם במעשים חמורים בפרשה המזעזעת את ירושלים, מכחיש הכל, כך אומר פרקליטו עו"ד יהודה פריד, בראיון ל'בחדרי חרדים'.

"היום קיבלנו לידינו את כתב האישום", הוא אומר, "אלמד את החומר ונגיב לו בהתאם בהמשך הדרך, הוא מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. היום הוא אמר לי שהצדק יצא לאור, והכל עלילות. הוא מייחל לצדק, ומאמין בצדקתו".

הנאשם שכבר שבועיים במעצר לא נשבר בחקירה. "אני חייב להעיר", הוא אומר, "כי מכתב האישום עולה תמיהה בסיסית לכאורה: כיצד קטינות שנפגעו ממנו על פי גירסתן, המשיכו לאחר החתונה להתארח לכאורה, בביתם הפרטי, כאשר אף אחד בסביבתם לא ידע על כך. משפחתו דיברה איתי: ואף אחד מהם לא קונה את הסיפור הזה".

ובמה הוא עוסק כרגע? " הוא כל היום יושב ומתפלל ולומד תורה".

לפי הפרטים שהתפרסמו ב'בחדרי', תחת שרביטו של האיש, אשר כיהן בתפקיד זוטר של משגיח בישיבה, מה שמכונה בעגה הישיבתית 'מקק' (משגיח קטן), התחנכו תלמידים רבים לאורך השנים, כשהישיבה בה כיהן בתפקיד, נחשבת לישיבה מכובדת ביותר.

כתב האישום, מתאר מסכת חסרת תקדים בשפלותה, אשר נפש יהודי שומר תורה ומצוות, לא מסוגלת לקרוא.

מקורות המקושרים לסיפור, מתעקשים כי הפרשה התגלתה בעקבות בן משפחה אחר, שכשנודעו לו הפרטים הנוראים, לא הסכים לעבור עליהם בשתיקה, והביא אותם לידיעת מספר דיינים ורבנים.

על פי אותם מקורות, הסיפור אכן הגיע לשולחנם, והרבנים דנו בעיקר בעניין ההלכתי והבעיות שנוצרו בעקבות המעשים הנוראים. כחלק מבדיקת התיק, לצורך הכרעה בדיני נפשות אלו, אותו אדם תושאל ונחקר. מכאן ואילך הסיפור התגלגל והגיע לפתחה של המשטרה.

יצויין כי כדי לשמור על הנפגעות, לבל ייפגעו עוד יותר בשלב פרסום הפרשה, לא ניתן לפרסם פרטים אישיים, לא על האיש, לא על הישיבה בה הועסק ולא על מקום מגוריו. וכהוראת הפרקליטות: "חל איסור פרסום על כל פרט העלול לגלות את פרטי המתלוננות, לרבות מקום מגוריהן, שנת לידתן וקרבתן לנאשם".
מעצר המשגיח פגיעה בתוך המשפחה מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד