כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סער מגיב: "יעלון אדם עם עקרונות. החלטה אמיצה"

בעקבות פרישת שר הביטחון, הגיב פורש הליכוד והשר לשעבר בטוויטר: "בוגי יעלון הוא אדם ישר ומנהיג אמיץ. אני בטוח שעוד יתרום רבות למדינת ישראל"

סער. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
סער. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער מגיב הצהריים (ו) לפרישתו של שר הביטחון בוגי יעלון מהממשלה והכנסת ולקיחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, כפי שהוא עצמו עשה בעבר, ואומר כי "אנשים עם עקרונות לא נדבקים לכסא בכל מחיר".

סער צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "‏אנשים עם עקרונות מקבלים החלטות אמיצות. הם אינם נדבקים לכסא בכל מחיר. בוגי יעלון הוא אדם ישר ומנהיג אמיץ. אני בטוח שעוד יתרום רבות למדינת ישראל".

בפרישתו, מצטרף בוגי יעלון לרשימה ארוכה של בכירים בליכוד שלא הסתדרו עם נתניהו והחליטו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, החל משאול מופז ואריאל שרון בעבר וכלה בגדעון סער ובשר האוצר משה כחלון שפרשו בשנים האחרונות.

מוקדם יותר היום נתן יעלון הצהרה ואמר בין השאר: "הבוקר הודעתי לראש הממשלה כי אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מן החיים הפוליטיים. אין לי כל כוונה לעזוב את החיים הציבוריים והפוליטיים, ובעתיד אשוב להתמודד על ההנהגה הלאומית של ישראל. הצטרפתי לחיים הפוליטיים מתוך שליחות וכדי לפעול לטובת מדינת ישראל, ובעיקר לביצור ביטחונה".

"בעקבות התנהלותו בהתפתחויות האחרונות, ונוכח חוסר האמון בו, אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים".
גדעון סער יעלון נתניהו שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד