כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לפיד קורץ ליעלון: "צריך להיות בהנהגה"

יו"ר 'יש עתיד' נשא דברים בשבתרבות והתייחס להתפטרותו של שר הביטחון: "בוגי היה שר בטחון טוב וטוב היה למדינת ישראל שבוגי היה שר הבטחון שלה"

לפיד. צילום: פלאש90
לפיד. צילום: פלאש90

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, התייחס באירוע שבתרבות בחולון לשבוע הפוליטי האחרון ולהתפטרות של שר הביטחון בוגי יעלון ואמר כי הוא "מצדיע ליעלון והוא צריך להיות חלק מהנהגת המדינה".

לדברי לפיד, "אני מצדיע לבוגי ואני חושב שכל אזרחי ישראלי צריכים להודות לו על מה שעשה והוא צריך להיות חלק מהנהגת המדינה גם בעתיד. בוגי היה שר בטחון טוב וטוב היה למדינת ישראל שבוגי היה שר הבטחון שלה. אנחנו צריכים לעמוד מול השוליים הקיצוניים. אחנו צריכים מדינה שבה המרכז השפוי הוא הקול שמכתיב. אני מסתכל היום על הליכוד ושואל את עצמי מה בגין היה אומר כשהיה מסתכל על המפלגה שהוא הקים. מפלגה שביום אחד בוגי יעלון מתפטר מהכנסת ויום למחרת יהודה גליק נכנס במקומו".

במהלך האירוע נשאל לפיד על האירועים הפוליטיים של השבוע האחרון ואמר: "כאשר ההנהגה הישראלית משדרת לציבור הישראלי שהערכים הם לא דבר חשוב אז כן, יש בזה סכנה. אם אתה מסתכל על השבוע האחרון אתה רואה שההנהגה בעצם אומרת לאזרחים שהשמצות והכפשות הם החיים וככה זה הפוליטיקה. וזה פשוט לא נכון. אנשים מעריכים יושר הוא עוצמה, ערכים זה כוח, חברות זה חוסן. אזרחי המדינה צריכים לבחור בין ישראל גדולה לפוליטיקה קטנה".

לפיד הוסיף: "ההנהגה היום לא עוסקת בערכים אלא רק בסידורי ג'ובים. למדינת ישראל יש פוטנציאל, יש לנו צבא מופלא, צה"ל הוא באמת הצבא הכי מוסרי בעולם, יש לנו כוחות כלכליים וחברתיים ואנשים מדהימים וכל זה לא מצליח לתרגם את עצמו למה שמגיע לנו. מגיע לנו חיים טובים במדינה הזאת וזה כי יש לנו מערכת פוליטית מקולקלת שעוסקת רק בעצמה כל היום. אנחנו ב'יש עתיד', קבוצה של אנשים שבאו לתקן ובשביל זה באנו לפוליטיקה. הפוליטיקה עסוקה רק בעצמה במקורבים שלה, בכספים שלה, והכול הפך להיות משחק מכוער. זה לא חייב להיות ככה."
לפיד יעלון שר ביטחון יש עתיד התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד