כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אהוד ברק נגד ליברמן: "ניצנים של פאשיזם"

שר הביטחון לשעבר תוקף את נתניהו על פיטורי שר הביטחון בוגי יעלון, ועל מינויו הצפוי של יו"ר ישראל ביתנו לתפקיד הרגיש

ברק. צילום: פלאש 90
ברק. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק תוקף בחריפות את מינויו הצפוי של אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון, ואומר כי "ציונות חפצת חיים וניצנים של פאשיזם, כמו שרואים עכשיו בממשלת ישראל, אינם יכולים לחיות בצוותא". את הדברים אמר ברק בראיון לאיילה חסון בחדשות 10.

לדברי ברק, "לקחת את הבן אדם הכי טוב והכי מתאים לתפקיד, ולהדיח אותו ולשים במקומו אדם שהוא בעל יכולות פוליטיות ואחרות, אבל חסר ניסיון לחלוטין בתחום הזה, זה דבר שגוי ומופקר, ואכן ביטוי לשיקול דעת לקוי ולהלך רוח מטריד מאוד אצל מקבלי ההחלטות, ביטוי לחוסר אחריות כלפי צה"ל ולאזרחי המדינה".

"נצטרך לראות את המחיר ונתפלל שלא נצטרך לשלם מחיר יקר מדי. אני לא יודע אם נתניהו קרא את זה, אם לא זה מטיל ספק במידת האחריות שלו, אם כן זה מטיל סימן שאלה על שיקול הדעת שלו".

"כל ההתנהלות שלו מאז פרשת החייל היורה לאורך הגיבוי שנתן לרמטכ"ל בקשר לעובדה שאין מקום להוריד מחסנית על ילדה בת 12 עם מספרים, ואחר כך לסגן הרמטכ"ל, העובדה שהגיבוי שנתן לערכי מדינת ישראל, ערכי צה"ל ומגילת העצמאות, הם שהביאו לפיטורו, מעלים גם הם סימן שאלה כבד על שיקול דעתה של ההנהגה במדינת ישראל ועל הלך הרוח בתוכו היא נתונה".

מלשכתו של ח״כ אביגדור ליברמן הגיבו לדבריו של אהוד ברק: ״המורשת שהשאיר אחריו אהוד ברק בסיום כהונתו כראש ממשלה וכשר ביטחון היא מדינה בוערת, עיי חורבות, מבצעים כושלים ושובל של עסקאות ביטחוניות מפוקפקות״.
אביגדור ליברמן אהוד ברק שיקול דעת נתניהו שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד