י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרצוג מצהיר: "לא אתפטר. שלי יחימוביץ' חצתה את הגבול"

יו"ר המחנה הציוני דיבר לראשונה מאז מסיבת העיתונאים שערך לאחר פיצוץ המשא ומתן עם נתניהו • הסביר מה עמד להשיג בדיונים ומדוע אינו רואה בכך השפלה, הודיע כי יישאר בהנהגת המחנה הציוני ותקף בחריפות את שותפתו למפלגה

הרצוג. צילום: פלאש 90
הרצוג. צילום: פלאש 90

לאחר כישלון המו"מ לכניסה לממשלה שהוביל יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בשבוע שעבר והקריאות להתפטרותו - מודיע הרצוג כי אין לו שום כוונה להתפטר מראשות המחנה הציוני.

בשבת תרבות שנערכה בכפר סבא, אמר הרצוג כי "עם השקת המהלך המדיני- אזורי המתוכנן שעליו שקדתי עם ראש הממשלה וגורמים בינלאומיים, ישראל הייתה מתייחסת בחיוב לראשונה לאלמנטים ביוזמת השלום הערבית ופותחת, לראשונה, במשא ומתן עם מדינות ערב על היוזמה. מהלך שללא ספק היה משנה את פני האזור".

עוד אמר הרצוג: "כעת לאט לאט מגיע אימות לכל מה שאמרתי, אישור על כך שקיבלתי גם את תיק החוץ וגם את תיק הביטחון, ווטו על הבנייה, ווטו על חקיקה מטורפת שמאיימת על החברה הישראלית והדמוקרטיה שאנחנו חיים בה לרבות חוק ההדחה הבזוי, וחבילה מדינית דרמטית. לא זחלתי ולא התבזיתי. אם הייתי זוחל כבר מזמן הייתי שר חוץ".

הרצוג הוסיף: "אין לי שום כוונה להתפטר ולתת תענוג מפוקפק לגורמי שמאל קיצוני שנפלו לרטוריקה של שיסוי ואלימות ולימין הקיצוני שגרר את נתניהו. אין מקום לשמאל הקיצוני במחנה הציוני. הברית הלא קדושה בין הקיצוניים חירבה את הסיכוי לעצור פה את מסע הלוויות הבא".

הרצוג הגיב בזעם לביטויים האלימים מולו ואמר "מי שקבע שלדבר עם ראש הממשלה זו חתונת דמים, מי שהשווה אותי לכלב הולך על ארבע בזמן שהוא מבקש להיכנס לממשלה - חצה מבחינתי גבול. לבוגי יעלון 'הצל' קרא כלב ולי שלי יחימוביץ' קראה כלב. זו חציית גבול".
הרצוג יחימוביץ המחנה הציוני משא ומתן אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד